Σελίδες

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Μοσχάτο-Αθήνα = 7.15 euro

Κάθε Τετάρτη απόγευμα έχω ραντεβού στον διατροφολόγο..7-8 κιλά μου μείνανε και θα είμαι πάλι κανονικός άνθρωπος. Επειδή αυτόν τον καιρό δεν έχω αυτοκίνητο, παίρνω ταξί για να πάω. 

Βγαίνω λοιπόν στον κεντρικό, σηκώνω το χέρι (μου φαίνεται απίστευτο πόσα ελεύθερα ταξί υπάρχουν πια), σταματώ ένα ταξί και μπαίνω μέσα. Βλέπω ότι το πίσω μικρό τρίγωνο παραθυράκι δεν υπάρχει και στη θέση του είναι μια σακούλα. Ο οδηγός είναι γύρω στα 50, κολλημένος στο τιμόνι, ελαφρώς άπλυτος και στο ράδιο παίζει κλαρίνα. Κάθε φορά που περνάμε από εκκλησία κάνει το σταυρό του. Ε, τι να κάνουμε, σκέφτομαι, από τη στιγμή που δεν έχεις αυτοκίνητο, συμβιβάζεσαι με ότι βρεις..
Του λέω κάτι για την κίνηση και του εξηγώ πώς θέλω να πάμε στον προορισμό μας. Τι ήθελα και του μίλησα..μου ανοίγει θέμα για τους πολιτικούς..μου λέει ότι ο πρωθυπουργός της δεκαετίας του '80 ήταν πρεζάκι και αλκοολικός, αρχίζει και βρίζει και στο καπάκι πάει η κουβέντα του στο βασιλιά! Αυτό δηλαδή ήθελε να μου πει από την αρχή, οι βρισιές ήταν πρόλογος. Ο βασιλιάς Κωσταντίνος, λέει, είναι κύριος με τα όλα του, μορφωμένος, ευγενικός, αξιόλογος. 
Μου αναφέρει ότι ο ίδιος είχε ζήσει 5 χρόνια στο Λονδίνο τη δεκαετία του '90 και κάθε Κυριακή πήγαινε στην Αγία Σοφία και έβλεπε το βασιλιά με την οικογένεια του και τον καμάρωνε! Αυτός είναι κύριος, μου ξαναλέει, αν ήταν πολιτικός θα τον ψήφιζε..όχι σαν βασιλιά (πάλι καλά) αλλά σαν πολιτικός έχει λέει δημόσιες σχέσεις και θα ήταν χρήσιμος..εγώ βέβαια δεν αναπτύσσω το θέμα καθόλου, τι να του πώ? Του λέω "ναι,ναι" και κοιτάζω το δρόμο. 


Εκείνος συνεχίζει..πόσο ανάγκη είχε να τα πει μάλλον..μου λέει για τις κλεψιές των σύγχρονων πολιτικών, εγώ συμφωνώ μαζί του και παίρνει θάρρος..καλύτερα, λέει, να τα έτρωγε ο βασιλιάς στα άλογα (!?) και να τον καμαρώναμε στα ιπποστάσια παρά οι πολιτικοί αυτοί. Σκέφτομαι βέβαια ότι δεν είναι στα καλά του. Μου πάει την κουβέντα στη νοοτροπία των Ελλήνων, λέμε για το Λονδίνο και τι μου αποκαλύπτει..όταν γύρισε στην Ελλάδα ήθελε να το παίξει Λονδρέζος, να είναι νομοταγής κτλ, αλλά όταν είδε τι γινόταν έγινε λέει χειρότερος.."bloody Greek"! 

Στρίβουμε επιτέλους στο στενό που πήγαινα, σταματάμε του δίνω 20άρικο. Μου λέει "να σου δώσω 12 για ρέστα?" . "Όχι βέβαια" του απαντάω..ε, είπαμε δεν θα του άφηνα και πουρμπουάρ για την ψυχοθεραπεία του!
Αχ, άντε να έχω ξανά αυτοκινητάκι..

9 σχόλια:

  1. μεγάλο πράγμα το αυτοκίνητο!!!!
    καλό απόγευμα!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωωωωωχ!!! Τι εικόνα....καλό κουράγιο αυτό μόνο έχω να σου πω!Η τρέλα δεν πάει στα βουνά τελικά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλό το ι,χ αλλά εμένα μου φαίνονται συμπαθέστατοι οι οδηγοι ταξί.
    τώρα για το ποσό, δεν κατάλαβα. πόσο έπρεπε να δώσεις κανονικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήταν 7.15 και του έδωσα 20άρικο. Ήθελε να κρατήσει 12.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επεσες σε πονηρό! Να σε μετέφερε στα χέρια και μέχρι την πόρτα να πω ότι επρεπε να πληρώσεις extra service! Υπάρχουν πολύ καλοί επαγγελματίες αλλά κάτι σαν αυτούς ειδικά αυτές τις εποχές .... Εγώ θα του ζητούσα μέχρι λεπτού τα ρέστα! Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το Λονδίνο τον mαρανε. Αλλο είναι το ενδιαφέρονο που θέλω να ρωτήσω...mε το διατροφολόγο πόσα κιλά έχεις χάσει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ekfrasi school: μέχρι τώρα 8 και έχω άλλα τόσα να χάσω. Αν θες πληροφορίες πες μου να σου στείλω, είναι εξαιρετικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι συζητήσεις με τους ταξιτζήδες έχουν πολύ πλάκα,ο καθένας με τη τρέλα του...!!!Μπράβο για τα κιλά και εγώ πρέπει να χάσω!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "σκεφτομαι δεν είναι στα καλά του" αχαχχχαααχα! σα να σε βλέπω να το σκέφτεσαι! γουστάρω ιστορίες με ταξιτζήδες! μου δωσες τρελή ιδέα φιλενάδα! θα ευθυμίσουμε πάλι! πολύ γέλασα με την ιστορία σου! κορυφαία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή