Σελίδες

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Το 1ο μου βραβείο!

Η φίλη Fraoulitsa μου έκανε την τιμή και μου έδωσε το παρακάτω βραβείο! 
Είναι το 1o του Owl Mommy! 


Ευχαριστώ και ανταποδίδω το Christmas Love! 
Επισκεφτείτε το σπιτάκι της για να εμπνευστείτε από κατασκευές, συνταγές και κυρίως όμορφες ιδέες!

Τώρα πρέπει με τη σειρά μου να το παραδώσω σε 5 νέες bloggo-φίλες (που έχουν λιγότερους από 200 αναγνώστες), να τις ενημερώσω και να χαρούμε παρέα!
Λοιπόν..

1. Στην Ερμιόνη γιατί οι συνταγές της βγαίνουν και δεν έχουν μυστικά! Δοκιμάστε και τα γλυκά και τα αλμυρά στο the one with all the tastes!

2. Στην Βάσω γιατί βρίσκει τα πιο ενδιαφέροντα άρθρα και μας ενημερώνει! Και καλύπτει όλα τα θέματα! Διαβάστε τις Ιστορίες Της Μαμάς Μου και Του Μπαμπά Μου .


3. Στις μαμάδες του KaNiMa γιατί βρίσκουν τα ΠΙΟ ωραία sites για αγορές και κάθε φορά τρελαίνομαι με τα σχέδια, τα χρώματα και με τις δικές τους δημιουργίες!


4. Στη Τζωρτζίνα γιατί Προφανώς Θα Αδυνατίσει! Διαβάζω το ημερολόγιο της δίαιτας αλλά και τις καθημερινές της σκέψεις και την υποστηρίζω! Κουράγιο και πίστη στο σκοπό μας!


5. Στην Christina για τις μουσικές που βάζει! Μπαίνω στο blog της, πρώτα ακούω και μετά διαβάζω!

Ωραία, ε! Spread the love!

7 σχόλια:

  1. ευχαριστώ πολύ πολύυυυυυυυυυυ!!!τι ευχάριστη έκπληξη είναι αυτή!!!
    αρχή του μήνα και βραβείο!!!τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φτιάχνουν το κέφι τα βραβειάκια.
    ωραίο το ντεκόρ σου, γλυκούλι.
    καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ Βέρα! Και για την υποστήριξη και γιατ το βραβείο! Πολύ όμορφο γιορτινό background! Ευχές πολλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βέρα μου γλυκιά, σε ευχαριστώ που με σκέφτηκες! Θα παραλάβω το βραβείο με δόξα και τιμή και θα το παρουσιάσω και στο μπλογκοσπίτι μου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες και με τίμησες με αυτό το βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παρακαλώ κορίτσια! Καλές γιορτές να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή