Σελίδες

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Φθινοπωρινά φύλλα

Μπήκε για τα καλά το φθινόπωρο και μου αρέσει πολύ! Έπεσαν τα φύλλα, βράχηκε το χώμα, βγάλαμε τις ζακέτες από τη ντουλάπα. Δεν βγαίνουμε πια στο μπαλκόνι και δεν περπατάμε ξυπόλητοι. Κοιτάζω λοιπόν το καθιστικό μας τριγύρω και κάτι μου λείπει. Ξέρω. Μια φθινοπωρινή νότα διακόσμησης. Και σκέφτομαι τι μπορώ να κάνω. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θέλω να χρησιμοποιήσω κίτρινα ξερά φύλλα. 


Στο ολοκαίνουριο τεύχος του περιοδικού Cook, Craft, Create μπορείτε να δείτε ολοκληρωμένη την ιδέα που είχα για διακόσμηση με φθινοπωρινά φύλλα! Εκτός από το δικό μου θέμα, αυτό το τεύχος είναι πάλι γεμάτο με δημιουργικά diy, έξυπνες ιδέες, κατασκευές και λίγη μαγειρική! 


Μπορείτε να το ξεφυλλίσετε και να εμπνευστείτε εδώ. Το Cook, Craft, Create απέκτησε πια και το δικό του blog. Ένα χώρο όπου θα φιλοξενούνται όλα τα τεύχη. Θα μπορείτε να δείτε και τις κατηγορίες ξεχωριστά! Φτιάξτε λοιπόν καφεδάκι και καλό ξεφύλλισμα!

post signature

6 σχόλια:

  1. Δουλειές μας ανοίγετε!
    Ακολούθησα ήδη το blog και το απόγευμα με καφεδάκι θα διαβάσω το νέο σας τεύχος! Χρειάζομαι κι εγώ μια αλλαγή στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω ήδη ρίξει μια πρώτη ματιά στο νέο τεύχος και περιμένω να βρω λίγο χρόνο για να το απολαύσω με την ησυχία μου!
    Α, και σήμερα κατάφερα επιτέλους να ακούσω μέσω του link τη ραδιοφωνική εκπομπή! Είστε φοβερές! Τόσο κέφι και το μεταδίδετε αβίαστα σε όποιον ακούει! Θερμά συγχαρητήρια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μου αρεσαν πολυ τα φυλλα Βερα μου.. Απλα αλλα εντυπωσιακα!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου άρεσε πολυ το πόσο ταίριαξε με την κορνίζα! Σούπερ! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή