Σελίδες

Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Απογευματινά μηλοπιτάκια!

Η αλήθεια είναι πως από όλα τα φρούτα, τα μήλα μου αρέσουν λιγότερο. Το φθινόπωρο όμως, μόλις κάνουν την εμφάνιση τους αγοράζω οπωσδήποτε! Και αμέσως βάζω στο μυαλό μου τη μυρωδιά της μηλόπιτας. Τριγυρίζει λοιπόν που λέτε αυτή η μυρωδιά στο νου μου, μπαίνω και στο ίντερνετ να ψάξω συνταγές για μηλόπιτες, μηλοπιτάκια, στριφταράκια.. γενικά ότι έχει σχέση με ζύμη, μήλο, ζάχαρη και κανέλλα. 

Εννοείται πιο πολύ από όλες τις συνταγές μου αρέσουν οι πολύτεχνες μηλόπιτες και οι τάρτες με μήλα. Εκείνο το απόγευμα όμως, που θα μου κολλήσει στο μυαλό να φτιάξω κάτι συμβαίνει πάντα το εξής. Δεν έχω υλικά, δεν έχω χρόνο, δεν βρίσκω πιο απλή συνταγή. Και καταλήγω να κάνω πάντα κάτι αυτοσχέδιο. Πάνω στον αυτοσχεδιασμό μου λοιπόν, λέω: δεν βγάζω και καμιά φωτογραφία, αν βγει κάτι καλό να το μοιραστώ; Δεν μπορεί, σίγουρα θα υπάρχουν κι άλλοι σαν κι εμένα που με 2-3 μήλα και λίγη ζύμη ονειρεύονται μυρωδιά μηλόπιτας :-)

Υλικά
Ότι μήλα έχετε: πράσινα ξινόμηλα, κόκκινα στάρκιν.. όλα κάνουν! Και ένα φύλλο ζύμης κουρού. Και καστανή ζάχαρη. Και κανέλλα. Μπόλικη κανέλλα.
Το μυστικό σκεύος που θα χρησιμοποιήσουμε είναι το ταψάκι για μάφινς! 

Κόβουμε 2 μηλαράκια σε μικρά κομματάκια. Τα βάζουμε σε μπωλ και προσθέτουμε ζάχαρη (εγώ βάζω 2 κουταλάκια) και κανέλλα όση σας αρέσει. 


Αφού ξεπαγώσει το φύλλο κουρού (σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας) το κόβουμε κυκλάκια χρησιμοποιώντας ένα ποτήρι. Βουτυρώνουμε το ταψάκι και βάζουμε το κυκλάκι ζύμης μέσα σε κάθε θηκούλα. Το απλώνουμε στα πλαϊνά να γίνει σαν φωλίτσα. Γεμίζουμε με τα κομμένα μηλαράκια μας και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 18-20 λεπτά (αναλόγως το φούρνο σας). Μόλις δείτε και έχει ροδίσει η ζύμη, τα μηλοπιτάκια είναι έτοιμα.


Έτσι όπως είναι τώρα μοιάζουν με μηλοπιτάκια φωλίτσες. Είναι έτοιμα για φάγωμα. Μια ιδέα σερβιρίσματος έτσι για να κάνουμε και μια τσακπινιά είναι η παρακάτω. Μπορείτε να αδειάσετε ένα μήλο (με μαχαιράκι και κουτάλι) και αφού έχει κρυώσει το μηλοπιτάκι να το τοποθετήσετε μέσα. 


Και αυτό ήταν! Κόβετε τα μηλαράκια, τα βάζετε σε φωλίτσες ζύμης, ζάχαρη και κανέλλα και το σπίτι μοσχομύρισε μέσα σε 20 λεπτά. Και όχι μόνο έχετε σπίτι μυρωδάτο.. έχετε και μηλοπιτάκια! Τουλάχιστον για... μισή ώρα! Εμείς σε τόση ώρα τα καταναλώσαμε :-) Είναι μικρούτσικα, μαλακά και νοστιμότατα! Και με τα μηλοπιτάκια, τις βροχές και τα πρώτα κρύα να πούμε επιτέλους και Καλό Φθινόπωρο! 



post signature

6 σχόλια:

  1. 2 εβδομάδες τώρα λέω να φτιάξω μια γευστική μηλόπιττα και δεν προλαβαίνω .... ουφ ζηλεύω !!! Καλή όρεξη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, καλό φθινόπωρο Βέρα! Εμείς είμαστε πιο πολύ του apple crumble ή της μηλόπιτας με υγρή ζύμη, σαν κέικ. Στην αναβροχιά όμως... και η ζύμη κουρού είναι εξαιρετική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ουτε εγω τρελαίνομαι για μηλα, αλλα τα έκανες τοσο όμορφα!
    Καλό ξημέρωμα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη η πρότασή σου Βέρα! Ειδικά το τελικό σερβίρισμα, άψογο! Τέλεια ιδέα για συνοδευτικό καφέ, όταν έχεις καλεσμένους στο σπίτι...Προσωπικά λατρεύω τα μήλα κι οποιοδήποτε γλυκό μπορείς να κάνεις με αυτά! ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο!!! Και η διακόσμηση ομως του παει πολύ. Την επόμενη φορά βαλε και από μία κουταλια κρεμα βανιλια. Νομίζω οτι θα σου αρεσει. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή