Σελίδες

Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Formula 1 !

Όταν ήμουν μικρή περνούσα το μεσημέρι ή το απόγευμα της Κυριακής βλέποντας Formula 1 με τον αδερφό μου, κάτι που αυτός βέβαια με ανάγκαζε.

Κυριακή 31/07 Ώρα 14:30.
Και ενώ μεγαλώσαμε πια δέχομαι το εξής τηλε
φώνημα από την παραλία Ελιά στη Μύκονο..εκεί που ο αδερφός μου πίνει το πρωινό (?!) του Freddo στη θάλασσα ζητά από μένα που δίνω το μεσημεριανό μου γάλα στο μωρό να παρακολουθήσω Formula 1 και κάθε μισάωρο να με παίρνει για να τον ενημερώνω! Και τα έχω ξεχάσει και μπερδέψει κιόλας..νέοι οδηγοί, καινούριες ομάδες..ε, θα θυμηθώ για λίγο τις παιδικές Κυριακές μου σήμερα..

Βέβαια το ποια ομάδα υποστήριζα από παλιά ούτε και αυτό ήταν επιλογή μου..ήμασταν πάντα Ferrari..με τις μπλούζες μας, τις σημαίες μας, τα καπελάκια μας και όλο τον ρουχικό εξοπλισμό..Ας δούμ
ε λοιπόν τι έχει η Ferrari για τα παιδάκια και όλα τα Tifosi μωρά..Σε ρουχαλάκια, φορμάκια και καπελάκια έχει αρκετή ποικιλία αλλά νομίζω αυτό που ξεχωρίζει είναι τα bebe παπουτσάκια!

Από στράτα..στα ποδηλατάκια και μέχρι αγωνιστικά αυτοκίνητα!

Και τα γνωστά σε όλους μας καθισματάκια αυτοκινήτου.

Κράτησα το καλύτερό μου για το τέλος, κι αυτό γιατί θα μας το πάρει το χειμώνα ο θείος... χαχα.. πώς αλλιώς θα ξεπληρώσει? Με την φόρμα εξόδου! Δεν είναι τέλεια?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου