Σελίδες

Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Βραβεία κι ένα fb cover!

Πάντα χαίρομαι όταν μου χαρίζουν βραβειάκια! Μου αρέσει γιατί είναι blogo-έθιμο πια! Τις τελευταίες μέρες κυκλοφορούν 2-3 και όλο και κάτι μάζεψα..χεχε! 
Η φίλτατη Ερμιόνη από το Τhe one with all the tastes... και η φιλενάδα Μαρία από το mytripsonblog μου χάρισαν το One Lovely Blog Award! Και τις ευχαριστώ πολύ πολύ!
Τώρα πρέπει να πω 7 πράγματα για μένα που δεν γνωρίζετε! (κανονικά θα έπρεπε να πω 14 (!) αλλά θα κρατήσω και λίγο μυστήριο για το μέλλον..)

1. Μιλάω αγγλικά, γαλλικά, ρώσικα, λίγα ισπανικά και λίγα ιταλικά.
2. Η αγαπημένη μου ταινία αγάπης είναι το "The way we were"/ "Τα καλύτερα μας χρόνια" με τον Ρ. Ρέντφορντ και τη Μπ.Στρέϊζαντ!
3. Το τραγούδι που βάλαμε για να μπούμε στο γάμο μας είναι το "You really got me now" των Kinks! Το λατρεύω!
4. Αυτή τη στιγμή έχω πράσινα νύχια ποδιών και ροζ ροδακινί νύχια χεριών!
5. Τρώω τα πάντα. Η αγαπημένη μου κουζίνα είναι η γαλλική! Δώσε μου ταρτάρ και ζήτα μου ότι θες!
6. Το αγαπημένο μου νησί είναι η Σίκινος. Ονειρεύομαι ένα μικρό εξοχικό στο Κάστρο της..
7. Στον τοίχο της τραπεζαρίας του σπιτιού μου έχω κάδρα-κορνίζες με εξώφυλλα δίσκων των Beatles που αγαπώ!

Είπα αρκετά πάλι! Σε λίγο δεν θα υπάρχει πια κανένα μυστήριο..χεχε!
Με τη σειρά μου χαρίζω το βραβειάκι σε 5 καινούριες φίλες!
Στη Γεωργία από το mia mama sta xena
Στη Σίνα από το Είμαι παιδί
Στην Ελένη από το my wow mom
Στο Μαράκι από το Parents Land Gr

Επίσης! Δέχτηκα κι ένα χειροποίητο βραβείο! Από τη Σίνα! Και ευχαριστώ για το χρόνο της, που έψαξε, βρήκε και το έφτιαξε!


Μην ξεχάσω! Στην Owl Mommy σελίδα μας στο facebook μου κάνανε δώρο ένα φανταστικό cover! Το σχεδίασε η Stacey από το Loukerates Personalized Gifts!
Θα το βάλω βέβαια να διακοσμήσει το timeline αλλά από Σεπτέμβριο! Ακόμα κρατάμε το καλοκαιρινό mood!


Αυτά! Μια χαρά λοιπόν..βραβευόμαστε μεταξύ μας, χαιρόμαστε και συνεχίζουμε!

υ.γ. Είμαι σίγουρη ότι έχω ξεχάσει κάποιον που μου έδωσε βραβειάκι πριν καιρό και δεν έκανα ανάρτηση τότε.. συγγνώμη, θα ψάξω να το βρω!

27 σχόλια:

  1. Πωπω, μάθαμε πολλά για σένα... που ενώ με εντυπωσίασαν ήταν και σαν να τα περίμενα!!! Είσαι τρελή μορφή... σε έχω καταλάβει!!! Υpέροχα όλα... ευχαριστήθηκα αυτή την ανάρτηση... μικρή, όμορφη, περιεκτική. Αλήθεια στην διαφήμιση του meet market είσαι εσύ;;;; Εχει μία που σου μοιάζει τρομέρά. Πες ότι είσαι εσύ με αυτό το σούπερ καπέλο!!! Φιλιά δροσερά και καλοκαιρινά! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι εγώ! Αυτό το meet market το χάσαμε γιατί ήμασταν εκτός Αθηνών!
      Δροσερά σμουτς κι από μας!

      Διαγραφή
    2. Πάντως πολύ σου μοιάζει αυτή η κοπέλα... όσο μπορώ να έχω εικόνα σου, τουλάχιστον!!!

      Διαγραφή
  2. Βέρα μου, απλά θα σου πω ότι σε συμπαθώ ακόμα περισσότερο μετά από τις 7 δηλώσεις σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφη η ανάρτησή σου! Μπράβο για το βραβειάκι που μας βοήθησε να σε μάθουμε καλύτερα! Και μια και έγραψες για τη Σίκινο, να ξέρεις ότι είναι ο προορισμός που διαλέξαμε φέτος για τις διακοπές μας! Κάθε πρόταση ευπρόσδεκτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γεια το βραβείο και το cover!! και οι αποκαλύψεις σου όμως άφθονες και ενδιαφέρουσες!! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γειά τα βραβειάκια...Οι χειροποίητες κουκουβάγιες σου είναι όλα τα λεφτά...πανέμορφες!! Όσο για την αγαπημένη σου ταινία...χεχε είναι και η δική μου αγαπημένη ταινία!!! Ελπίζω να ξεκουράζεστε και να περνάτε τέλεια! Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την θετική σου ενθάρρυνση, την υποστήριξη και τα ενισχυτικά σου σχόλια!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές στο μικρό μας και σε ευχαριστώ για όλα... γλυκιά μαμά κουκουβάγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Your girl is lovely, Hubbell..
      Μα δεν είναι πολύ ιδιαίτερη ταινία;
      Εγώ σ'ευχαριστώ που είσαι μέλος της καθημερινής μου παρέας!

      Διαγραφή
  6. τέλειο το cover Βέρα μου!!! Πω πω είσαι γλωσσομαθής τελικά ε; Με γεια και τα βραβειάκια σου!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι γλωσσομαθής, ναι! Αν ξεκινήσεις με 2 γλώσσες μικρός, οι υπόλοιπες έρχονται εύκολα!

      Διαγραφή
  7. Μπράβο για τα βραβειάκια σου Βέρα μου αλλά αυτό το χειροποίητο είναι υπέροχο!!!
    Πότε θα πιούμε καφέ?????
    Κανόνισε και πες μου!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για τα βραβεία και το cover φοβερό!
    Φιλιά Βέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για τα βραβεία, εύχομαι πολλά πολλά ακόμη!!! πολύ όμορφο το cover!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημέρα... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!! Είναι το πρώτο μου βραβείο ! Σε ευχαριστώ Βέρα μου... Μιας και είναι το πρώτο μου, βοήθησε με λίγο για την παραλαβή του... Οι κουκουβάγιες καταπληκτικές, όπως και το cover..! Το σπιτάκι σου εξελίσσεται σε πραγματικό κουκουβαγιόσπιτο! Καλή συνέχεια να έχει... Και πάλι σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ, παρακαλώ!
      Λοιπόν, το παίρνεις από εδώ (κάνεις και save τη φωτογραφία) και κάνεις ανάλογη ανάρτηση στο blog σου. Μας λες κι εσύ 7 πράγματα για σένα και με τη σειρά σου το δίνεις σε 5 bloggers. Τους ενημερώνεις κι αυτό ήταν!

      Διαγραφή
  11. Τι ωραία! Μάθαμε όμορφα "μυστικά", που πίσω τους κρύβεται μια ενδιαφέρουσα νεαρή προσωπικότητα!

    Να είσαι καλά μαμά κουκουβάγια. Χαίρομαι όταν σε διαβάζω.

    Φιλιά σας!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι όταν σε διαβάζω Ζαμπία! Ειδικά αν φτιάξω και κάτι δικό σου χαίρομαι πιο πολύ, χεχε!

      Διαγραφή
  12. Βέρα μου πραγματικά έκανες 7 ιδιαίτερες αποκαλύψεις. Με εκπλύσει καθε φορά που διαβάζω εκμυστηρεύσεις γιατί πάντα οι άνθρωποι έχουν ενδιαφέροντες πτυχές στην προσωπικότητά τους που είναι όμορφο να εμφανίζονται πίσω από το ψυχρό γυαλί του υπολογιστή.

    Ετσι και με σένα!! Έδειξες ένα όμορφο πρόσωπο που χάρηκα πολύ που το γνώρισα!!!

    Σε φιλώ και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λατρευω το τραγουδι των Kinks!

    Φιλια
    Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε ευχαριστώ και εγώ με τη σειρά μου για το βραβειάκι, είναι το πρώτο μου!
    Εγώ κανονικά έπρεπε να είμαι διακοπές και για να είμαι ακριβής έφυγα...αλλά γύρισα την ίδια μέρα...μάλλον δεν με πάει και πολύ φέτος:)) δεν πειράζει όμως, εδώ, συνεχίζουμε ακάθεκτοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με γεια τα βραβεία σου!! Πολλά συγχαρητήρια! Και σου εύχομαι ακόμη περισσότερα πολύχρωμα βραβειάκια!! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή