Σελίδες

Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Κουκουβάγιες στη σκάλα μας!

Το μεσημέρι..ναι ναι μεσημέρι ήταν! Έτσι όπως ανέβαινα τα σκαλάκια του σπιτιού μας τι να δω; 5 κουκουβάγιες κι 1 μικρό κουκουβαγιάκι στη σειρά να με κοιτάνε! Μου φάνηκαν να σας πω την αλήθεια λίγο αλλοπρόσαλες.. κίτρινη με ροζ ρίγες η μία, μπλε με κόκκινο η άλλη, πρασινάκι φυστικί με λευκό η τρίτη και γαλάζιο το μικρό! Ε, μα πρέπει να τις φωτογραφήσω σκέφτηκα! Άρπαξα τη μηχανή μου και κρύφτηκα πίσω από τη φούξια βουκαμβίλια! Και να το αποτέλεσμα! Το μοιράζομαι μαζί σας!





Σας την έφερα,ε; Λοιπόν, τι λέτε; Κάτι έχω καταφέρει με τις πετρούλες μέχρι στιγμής! Νομίζω καλά τα πάω για αρχάρια!

Υ.Γ. Η φωτογράφηση έγινε στις 16:00 μεσημεριάτικα που δεν περνάει κανείς από το δρόμο..ήμουν μόνο εγώ κι οι κουκουβάγιες μου! Και το φόντο δικό μου αυτή τη φορά!
Α! Επίσης, αν δεν πήρατε μέρος στην κλήρωση, να πάρετε! Πατήστε εδώ!


30 σχόλια:

  1. Εγώ πάντως την πάτησα... Ωραία ιδέα!!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειες! Ούτε που φαίνεται ότι είσαι αρχάρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα τρελλαρα!!!
    Τελειες οι κουκουβαγιες και η μποκαμβιλια ακομη ωραιοτερη!

    Καλο Σαββατοκυριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ την πάτησα....όταν άρχισες να λες τα χρώματα σκέφτηκα τι σόι κουκουβάγιες είναι αυτές?
    Και είναι καταπληκτικές!!!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εσύ είσαι αρχάρια???? δηλαδή τι κάνουν οι πτυχιούχες χαχαχα
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι κουκουβάγιες σου είναι υπέροχες μαμά κουκουβάγια!!! δεν ξέρω πως ακούγεται αλλά ανέκαθεν λάτρευα αυτό το πουλί!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευτυχώς που δεν κυκλοφορούν την ημέρα οι αληθινές κουκουβάγιες, γιατί καθώς θα έβλεπαν τις δικές σου, που είναι υπέροχες... θα ζήλευαν και θα έκαναν ουρά για να βάλεις και σ' αυτές λίγο χρώμα στα φτερά τους...
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο γλυκές! Και τι ωραία χρώματα. Αλλά και η φωτογράφιση έκανε και αυτή τη δουλειά της!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τις έκανες πανέμορφες Βέρα!
    Πολύ ωραία η εκτέλεση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πραγματικά υπέροχες!!! και η σκάλα του σπιτιού με τη βουκαμβίλια όνειρο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τα φόντο σου μας έχουν ξετρελάνει ,το ίδιο και οι πέτρες!
    πανέμορφες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μπράβο μπράβο μπράβο!!
    να παραγγείλω μία που μου άρεσαν τόσο;;;;
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!Δεν σε πιστεύω. Παραλίγο να το πιστέψω,χιχι!!! Εκανες εκπλητκική δουλειά! Μπράβο κουκουβάγια μου! Καλά ε, τις βλέπω και δεν τις χορταίνω! Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολυ ομορφες τις εκανες!!!Και τα χρωματα και τα σχεδια SUPER!!!Και η αναρριχομενη βουκαμβιλια ειναι το ιδανικο ντεκορ!Καλο Σ/Κ.Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφα που φώλιασαν στην άκρη του σκαλοπατιού και στη δροσιά της μπουκαμβίλιας!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πήγα να την πατήσω στην αρχή και ήμουν έτοιμη να γράψω....η πολύ παρέα με κουκουβάγιες σε πείραξε!... αλλά τελικά είδα τα αριστουργήματά σου. χαχα!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πριν ανοιξω την αναρτηση την πατησα και γω.Καταπληκτικες οι πετρουλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χαχα!!!
    Οι πιο όμορφες κουκουβάγιες που έχω δει!!!!
    Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ταιριάζουν γάντι για εκεί πέρα.
    φιλιά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απλά πανέμορφες... Αν περάσω απο κει, θα σταματήσω να τους κάνω ΄΄κου-κου-βα΄΄..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πωπω τέλειες οι κουκουβαγιες! Επίσης η βουκαμβίλια και οι φωτογραφίες τα σπάνε! Και το background! όλα υπέροχα! μπράβο σου μαμα κουκουβαγια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απίθανες είναι Βέρα μου! Ειδικά η φυστικί μου αρέσει πολύ!
    Πάρα πολύ όμορφη και η φωτογράφηση!
    Ωραίο και το φόντο του blog!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. τελοιες τις εκανες κοριτσι..καταπληκτικες..και οι φωτο πολυ ομορφες..να σαι καλα..χαρουμενο Καλοκαιρι..ομορφη βδομαδα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. είναι υπέροχες και με πολύ ζωηρά χρώματα!!! το φόντο απίστευτο, ταίριαξε γάντι!!! αυτή ειδικά που έχεις βάλει και για background είναι όλα τα λεφτά!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αντε καλέ! Μπούφοι είναι! (Εξαιρετική ιδέα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΕΣ ΣΟΥ,ΑΛΛΑ Η ΜΠΟΥΚΑΜΒΙΛΙΑ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Βέρα μου, προσκυνώ!!!!!!!!Τέλεις οι κουκουβάγιες! Όσο για το λουλούδι ξέρεις ότι το λατρεύω... σήμα κατατεθέν του blog μου!!! Μ'αρέσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή