Σελίδες

Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

Τα "παιδικά" των ενηλίκων!

Εδώ στην εξοχή όλα πάνε μια χαρά! Ξεκινήσαμε τα μπανάκια με την Αθηνούλα και τα απογευματινά μας καφεδάκια! Ελπίζω να καταφέρω να βγάλω φωτογραφία από το αυριανό μας μπανάκι να σας δείξω τι καλό αρχάριο ψαράκι είναι το κοριτσάκι μου!

Ας δούμε τώρα τα "παιδικά" των ενηλίκων!
Τι σημαίνει αυτό, θα αναρωτιέστε..Είναι όλα αυτά που κάνουμε εμείς οι ενήλικες και τα έχουμε "κλέψει" από τα πιτσιρίκια! 
Πρώτο παράδειγμα..η Hello Kitty! Προφανώς απευθύνεται σε κοριτσάκια ηλικίας 2 εώς 10-12 το πολύ. Κι όμως, εγώ έχω τουλάχιστον 2 μπλουζάκια και 2 πυζαμάκια και..2-3 πορτοφολάκια...και 1-2 στυλό..και..τόσα άλλα! Με λίγα λόγια..κοριτσάκι 9 χρονών κι εγώ!

Σκέφτηκα (και βρήκα) άλλα 2-3 πραγματάκια που επωφελούμαστε από τα μικρά μας!
Νομίζω το πιο φανταστικό "παιδικό" που απολαμβάνουμε είναι οι ταινίες! Ναι, οι ταινίες! Και δεν νομίζω ότι όταν η ομάδα της PIXAR σχεδίαζε το Nemo ή το Toy Story να είχε στο μυαλό της κανέναν 30άρη..40άρη με μπίρα στο χέρι να κακαρίζει με καρτουνο-αστεία και να εντυπωσιάζεται από χρώματα και εικόνες από animation! Κι όμως! Την επόμενη φορά που θα πάτε το μπουμπούκι σινεμά δείτε πόσοι ενήλικες χωρίς συνοδεία παιδιών περιμένουν στην ουρά για εισητήριο!


Τα αγαπημένα μου είναι το Ice Age (καταπληκτικό χιούμορ) και το Monsters Inc.!(φοβερά ευφάνταστο σενάριο)

Πάμε και στη γυναικεία μόδα! Τα τελευταία 2 χρόνια αυτό που φορούν όλες οι κοπέλες είναι οι ολόσωμες φόρμες και τα ολόσωμα σορτσάκια. Η έμπνευση βέβαια έρχεται από τα μωρουδιακά κορμάκια και πυζαμάκια! Δεν το είχατε σκεφτεί, έτσι; Κι όμως.. Η μεγάλη διαφορά είναι ότι τα ολόσωμα φορμάκια των γυναικών δεν έχουν κουμπάκια στο κάτω μέρος..κρίμα, αυτό θα ήταν πραγματικά χρήσιμο!



Και ένα τελευταίο. Τι άλλο φυσικά; Τα μωρομάντηλα! Σχεδιασμένα για να καθαρίζουν τρυφερές επιδερμίδες τα μωρομάντηλα έχουν πια θέση μέσα σε κάθε σπίτι! Ο κόσμος τα αγοράζει για την τουαλέτα, για την κουζίνα, για ώρα ανάγκης, για τη θάλασσα, για οποιαδήποτε χρήση! Καθαρίζουν λεκέδες από ρούχα, μια μουντζουρίτσα στον τοίχο, δροσίζουν και καθαρίζουν το πρόσωπο μας και γενικά δεν λείπουν πια από καμμιά τσάντα! 
Έχετε να προσθέσετε κάτι στη μικρή μου λίστα; Σίγουρα θα υπάρχουν αρκετά άλλα που δεν μου έρχονται τώρα στο μυαλό!

25 σχόλια:

  1. Φυσικα και εχω.Πολλα. αλλα θα πω μονο ενα.Θυμαστε το carousel στο Συνταγμα;Καποια χριστουγεννα παλια -ημουν ακομα ανυπαντρη- ειχαμε παει στο κεντρο να δουμε το στολισμο (προ κρισης).Αυτο που συζηταγαμε με την αδερφη μου ηταν ποτε θα κανω παιδια σαν μεγαλυτερη για να εχουμε δικαιολογια να ανεβαινουμε και μεις.Μην μου πειτε οτι δεν σας αρεσουν τα λουνα παρκ ε;Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βέρα μου καλημέρα!
    Είναι τόσο όμορφο που μέσα από τα παιδιά μας ξαναγινόμαστε κι εμείς παιδιά! Χρειαζόμαστε λίγη ανεμελιά μέσα σε όλες τις δυσκολίες και τη ρουτίνα της καθημερινότητας!
    Προσωπικά το χαίρομαι και μου αρέσει πολύ!
    Τις παιδικές ταινίες τις λατρεύω! Είναι ευχάριστες και συνήθως πολύ διδακτικές! Αγαπημένες μου είναι το Ice Age, το Finding Nemo, το Kung Fu Panda, το How to train your dragon, το Horton hears a Who!
    Ανυπομονώ να τις ξαναδούμε μεταγλωττισμένες με τη μικρή μας!
    Όσο για τα μωρομάντηλα είναι πραγματικά σωτήρια! Μέχρι που ξεβάφομαι με αυτά, αν τύχει να ξεμείνω από τα δικά μου προϊόντα!
    Φιλιά πολλά και να περνάτε πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αυτό σκέφτομαι..να μεγαλώσει το μπουμπούκι να δούμε μαζί ταινίες!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Βέρα
    Είναι ωραίο σε κάποια γωνιά του μυαλού μας να κρύβουμε την παιδική μας πλευρά και να την ξαναφέρνουμε μπροστά, όταν θέλουμε να νιώσουμε ανάλαφροι.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η παιδική μας πλευρά πρέπει να είναι πάντα ζωντανή! Αλλιώς..άστα..

      Διαγραφή
  4. Εγω εχω ερωτα με την Sarh Kay. Ευτυχως κρατησε η μαμα μου τα παιδικα μου σεντονακια με την Sarah Kay και τα βαζω τωρα στη μικρη μου :):)

    Σε καρουζελ ανεβηκα κι εγω πριν λιγα χρονια. Πριν κανω παιδι. Ηταν Χριστουγεννα, καναμε βολτα με τον αντρα μου και την παρεα μας σε ενα εμπορικο εδω στη Θεσσαλονικη, ειχαμε κοπανισει και τα κρασακια μας πιο πριν και μαζι με μια αλλη τρελλη φιλη μου ανεβηκαμε :):):)

    Τα μωρομαντηλα ειναι μεγαλη εφευρεση, θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου :):)

    Να περνατε υπεροχα! Καλες βουτιες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πανέμορφη η Sarh Kay!
      Ανέβηκες, ε; Μπράβοοοο! Εγώ ντρεπόμουνα πάντα..και τι κατάλαβα;

      Διαγραφή
  5. Εγώ χρησιμοποιώ πολλά πράγματα της Ειρήνης, ενυδατικές κρέμες, αφρόλουτρα και βεβαίως μωρομάντηλα. Είναι πολύ ωραίο να γινόμαστε παιδιά μέσα από τα παιδιά μας.... και παιδικές ταινίες βλέπουμε μαζί... κουνιά, τραμπάλα κάνω μαζί της.... ότι μπορώ και ότι αντέχω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βρηκα στο ebay 12 μινιατουρες της Hello Kitty με 1 1/2 δολλαριο και τις πηρα για την Μανια. Σημερα ηρθανε. Ε τελικά εγω παιζω με αυτες. Παιδικο τραυμα. Ηταν πανακριβα τότε τα προιοντα της ψιψινας και τωρα βγαζω το αχτι μου. παπουτσια, κοσμηματα, μολυβια, γομες. Οτι αηδια μπορεις να φανταστεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν πανάκριβα τα θυμάμαι κι εγώ..τώρα όμως χαιρόμαστε κι εμείς!

      Διαγραφή
  7. Εγώ πάντως κάποτε θα αποκτήσω ένα κουκλόσπιτο όπως το ονειρεύομαι και πάω στοίχημα ότι θα το κάνω πια όοοοοταν αποκτήσω εγγόνια....ε μέχρι τότε δε θα έχω μαζέψει τα χρήματα?
    Για τα εγγόνια θα πω ότι είναι, αλλά θα παίζω εγώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έχω κρατήσει το δικό μου κι ανυπομονώ να το ξαναστήσω!

      Διαγραφή
  8. Εχεις δικιο, παρα πολλά παιδικά πράγματα χρησιμοποιούμε. Μέχρι κ εγώ έχω μπυτζάμα hello Kitty (δώρο βέβαια γιατί εγώ είμαι της μαυρίλας γενικά) κ την φοράω και συχνά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημέρα.
    περνάτε όμορφα;
    τέλεια!!
    πόσο δίκιο έχεις. δεν απολαμβάνουν μόνο τα μωρά αυτά που είναι φτιαγμένα γι αυτά. από τις κρέμες να πεις -η αδελφή μου τρελαινόταν για τη μπισκοτόκρεμα της Μελένιας- μέχρι ό,τι βάλει ο νους σου.
    είχα χαρίσει σ ένα φίλο μια κουδουνίστρα που έκανε ένα πολύ γλυκό γκλιν γκλον, σαν κινέζικα λιβάδια. λίγο καιρό μετά συναντήθηκα με τη γυναίκα του και μου είπε πως κάθεται με τις ώρες στον καναπέ κι ακούει τον ήχο. τον χαλαρώνει!!
    σήμερα οι γονείς πάνε χέρι χέρι με τα παιδιά. ανακαλύπτουν ενθουσιάζονται ερωτεύονται ακόμη πραματάκια παιδιάστικα. και γιατί όχι;
    για να μείνεις πάντα νέος, λέει η ρήση πρέπει να μπορείς για πάντα να παίζεις σε μια παιδική χαρά!!
    φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εγώ έχω μια κουδουνίστρα τόσο όμορφη που σκέφτομαι να την κάνω κολιέ!
    Και τώρα βέβαια ξεκινάμε να πηγαίνουμε και στην παιδική χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπημένη hello kitty, κι όλο κάτι ψωνίζω τη μικρής με αυτή την φιγούρα και της έχει αδυναμία!!Σάμπως κι εμείς παιδιά δεν είμαστε...στην ψυχή?το ice age τέλειο!!ευκαιρία να το δει και η μικρή μου, δεν έχει τύχει μέχρι τώρα!είναι φαν της barbie!! Να άλλο ένα που παίζουν πολλές γενιές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ εγώ έστηνα το τριόροφο σπίτι της Barbie μέχρι τα 15 μου..σςςςςς..χεχε!

      Διαγραφή
  12. Πολύ έξυπνη και χαριτωμένη ανάρτηση :)
    στολίζει και το χαμομηλάκι μας :)

    http://hamomilaki.blogspot.gr/2012/07/paidika-gia-megalous.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ευτυχώς στις μέρες μας έχουν ξεπεραστεί κάποια ταμπού κ έτσι μπορούμε να φοράμε ό,τι θέλουμε όσο παιδικό κι αν δείχνει!!!είμαστε πολύ τυχερές!!!!
    εγώ προσωπικά φοράω vintage παιδικά κοσμήματα hello kitty και της υπόλοιπης παρέας της τα οποία έχω από το 80!!! και εννοείται πυτζάμες, μπλουζάκια κτλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή