Σελίδες

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

TOP 10!

Οι φίλες Katerinaki και Ανθομέλι με προσκάλεσαν να παίξω το εξής παιχνιδάκι, έτσι για να κλείσουμε ωραία την προηγούμενη χρονιά: να γράψω το δικό μου Top 10 του 2011. Έχουμε και λέμε:
  1. Αγαπημένο βιβλίο: Ξεχασμένη Φρουρά του Μένη Κουμανταρέα, είναι έτσι κι αλλιώς ο αγαπημένος μου.
  2. Αγαπημένη πόλη: δεν ταξίδεψα λόγω εγκυμοσύνης αλλά θα διαλέξω το Λονδίνο μήπως και καταφέρω να πάω το 2012!
  3. Αγαπημένο γλυκό: Πα-γω-τό! Και όσο ήμουν έγκυος το χειμώνα και μετά το καλοκαίρι ξεσκίστηκα στα παγωτά..τα αποτελέσματα τα βλέπω δυστυχώς ακόμα..
  4. Αγαπημένο άρωμα: το Bulgari το πράσινο..μ'αρέεεσει..
  5. Αγαπημένα παπούτσια: τα λαχανί αθλητικά μου New Balance, μιλάμε τα έλιωσα!
  6. Αγαπημένος προορισμός: Άνδρος, εκεί παντρευτήκαμε, πήγαμε και πέρσυ και θα πάμε και το καλοκαίρι οικογενειακά πια!
  7. Αγαπημένο blog: πολλά αλήθεια! Μαμαδο-blog, φαγητο-blog, χειροτεχνίες..γνώρισα τόσα καινούρια, σαν καινούρια παρέα!
  8. Αγαπημένη εκπομπή στην τηλεόραση: Πρωταγωνιστές..μου αρέσει τόοοσο..ο Σταύρος Θεοδωράκης..χεχε..
  9. Αγαπημένο φαγητό: νομίζω για το 2011 θα έλεγα παστίτσιο..το ζήτησα τις πιο πολλές φορές..τα αποτελέσματα είπαμε..
  10. Αγαπημένη ανάρτηση: μία από τις πρώτες μου: Μουσική! και υπόσχομαι να γράψω κι άλλες παρόμοιες!
Αυτά..τώρα πρέπει να ζητήσω κι εγώ από bloggo-φίλες να γράψουν αν θέλουν και το δικό τους Top 10!
Καλή συνέχεια λοιπόν, αναμένουμε και τα δικά σας Top 10!

5 σχόλια:

  1. ΠΟΛΎ Μ'ΑΡΈΣΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΈς ΣΟΥ δείχνουν πως είσαι ένας χαρούμενος άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. E, θα σκάσω αν δεν πάω στην Ανδρο! Εχω ακούσει τόσα καλά λόγια. Πέρσι που είχαμε έναν γάμο δεν μπόρεσα να πάω κι εγώ λόγω εγκυμοσύνης. Ισως το 2012 να μου δώσει αυτή την ευκαρία. Οσο για τον συγγραφέα θα τον ψάξω γιατί δεν έχω διαβάσει κανένα βιβλίο του. Φιλάκια από Ανθομέλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Βέρα και καλή εβδομάδα! Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, θα ανταποκριθώ άμεσα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήρθα κι εγώ! Ευχαριστώ για την πρόσκληση!
    Θέλω εδώ και 5 χρόνια να πάω Άνδρο κι ακόμη... τίποτα! Που θα μου πάει όμως!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παγωτό ε? αχ .. σοκολάτα με σανιγύ είναι το αγαπημένο μου !! Και οι πρωταγωνιστές είναι επίσης μια από τις αγαπημένες μου εκπομπές, ωραίες οι επιλογές σου !
    Καλή εβδομάδα **

    ΑπάντησηΔιαγραφή