Σελίδες

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Καλημέρα με 2 βραβεία!

Μια όμορφη έκπληξη με περίμενε σήμερα! Μου δώσανε 2 βραβεία! 
Το 1ο είναι το  Kreativ Blogger από τη φίλη Βάσω από το Ιστορίες της μαμάς μου & του μπαμπά μου.
Το 2ο είναι το The versatile blogger από την καινούρια φιλενάδα Έλενα και το blog της Ότι μας αρέσει..
Η φίλη Τόνια από το ΠΑΡΕ ΔΩΣΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ μου έδωσε και τα δύο!
Ευχαριστώ πολύ πολύ!
Οπότε ξεκινώ τις δοκιμασίες! Αρχίζουμε με το Kreativ Blogger που θέλει από μένα 10 αγαπημένα πράγματα και 7 τυχαίες σκέψεις. 


1.Name your favorite song: το You Really Got Me - The Kinks.  

2. Name your fabourtite dessert: θα πω παγωτό!

3. What ticks me off: όταν διαφωνώ και ο άλλος φωνάζει χωρίς επιχειρήματα.

4. When Im upset: δεν μιλάω.

5. What’s your favourite pet: ο σκύλος μου ο Ερμής!

6. Black or white: Λευκό

7. Biggest fear: να μην είναι καλά η οικογένεια μου και οι άνθρωποι που αγαπώ.

8. Everyday attitude: κάθε μέρα φροντίδα, παιχνίδι και βόλτα στην αγορά με την Αθηνά.

9. What is perfection: η καλή μουσική

10. Guilty pleasure: να τρώω γλυκά παραπάνω από την κανονική βέβαια ποσότητα. 

Και 7 τυχαίες σκέψεις..μμμ ας πούμε: 
  • Θέλω να κάνω γυμναστική. 
  • Ποιο αποκριάτικο κοστούμι θα διαλέξω τελικά για την Αθηνά. 
  • Αύριο θα πάω στην έκθεση Mostra Rota και χαίρομαι. 
  • Θέλω να αγοράσω δίσκους για το πικάπ μας. 
  • Ανυπομονώ να τελειώσω με επιτυχία τη διατροφή για να ξαναφάω κανονικά.
  • Θα'θελα να πάμε ένα ταξίδι στο Λονδίνο.
  • Μου αρέσει να φοράω την Αθηνά στο sling και να πηγαίνουμε βόλτες.
Πρέπει τώρα με τη σειρά μου να δώσω το βραβείο σε 10 bloggo-φίλες! Θα ήθελα πιο πολλές αλλά ευτυχώς είναι μεγάλη η παρέα μας και θα το αλληλο-μοιραστούμε!

Στην Πηνελόπη από το Αroma Vanillias
Στο Χριστινάκι από το happy mommy 
Στο Κατερινάκι από το ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ
Στην Εύα από το Eva's world
Στη Χρυσαυγή από το Λαχταριστές Συνταγές
Στη Μαρία από το scrapmaria.blogspot.com
Στην Ειρήνη από το ειρήνη χειροποιήματα
Στη Ζαχαρούλα από το Νοστιμότατο!!
Στη Βαλάντη από το Αλόη, η βασίλισσα των φυτών
Στην Κατερίνα από το ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Συνεχίζουμε με το Versatile Blogger που θέλει να αναφέρω 7 πράγματα για μένα που δεν γνωρίζετε..λοιπόν..

  1. Στα 10 κραγιόν που έχω τα 7 είναι κόκκινα.
  2. Είμαι Δίδυμος με ωροσκόπο Δίδυμο.
  3. Ο άντρας μου ΚΑΙ η Αθηνά είναι κι αυτοί Δίδυμοι.
  4. Έκοψα το τσιγάρο πέρσυ τον Οκτώβριο που έμεινα έγκυος και από τότε δεν έχω ξανακαπνίσει.
  5. Πριν 4 χρόνια πήγα στο ωδείο να μάθω τρομπόνι γιατί με κεραυνοβόλησε η jazz μουσική.
  6. Λατρεύω τη μόδα των 60's, δηλαδή την Όντρει Χέμπορν με φορέματα και cigarette παντελόνια.
  7. Μου αρέσει να φοράω καπέλα όλων των ειδών, από μπερέδες και παναμά μέχρι τεράστια καλοκαιρινά.
Ορίστε τα είπα! Τα συμπεράσματα δικά σας..
Η σειρά μου να προωθήσω τώρα αυτό το βραβείο με την πρωτότυπη λίστα!

Στα κορίτσια από το Ανθομέλι
Στην Όλγα από τη Μαμαδοπαρέα 
Στο Λιτσάκι από το Home is where your story begins...
Στην Κική από το Tante Kiki
Στη Ζαμπία από το Kitchen stori.es 
Στην Κατερίνα από το  Kapa. Me without you..tea without a biscuit!
Στις φιλενάδες από το KaNiMa 
Στην Άντρια από το Handmade by Andria 
Στην Dee Dee από το message in a bottle...
Στο Μαράκι από το Marie-Meraki 
 
Αυτά λοιπόν τα νέα μου σήμερα..σαν να έδωσα συνέντευξη αισθάνομαι, χαχα!

Υ.Γ. Ο Blogger σήμερα με τρέλανε! Δεν είναι στα καλά του, δεν με άφησε να φτιάξω τη γραμματοσειρά μου τελικά! 

18 σχόλια:

  1. Μαμά κουκουβάγια Βέρα σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά εσύ και το μικρό σου Κουκουβαγιόπουλο!!!

    Έχω ωροσκόπο Δίδυμο μου αρέσει το λευκό χρώμα και γενικά διαπίστωσα ότι ταιριάζουμε σε αρκετά πράγματα και χαίρομαι πολύ για αυτό. Να σε ρωτήσω κάτι;; όταν λες στα καπέλα (παναμά) τι τύπο καπέλου εννοείς;;
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λευκά καλοκαιρινά που είναι σαν καβουράκι αλλά με πιο μεγάλο γείσο. Βάλε στο google: panama hat να δεις! Είναι τέλεια!

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ για την τιμή!!! Μάθαμε και πολλά ακόμα ενδιαφέροντα πράγματα για'σένα! Σύντομα θα σας πω και τα δικά μου. Φιλάκια πολλά! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχαχα... Σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι!!! Με πέτυχες την ώρα που ετοίμαζα ανάρτηση για το ίδιο βραβείο :)
    Κι εγώ τα ΄χω με τον blogger σήμερα!!! Δε με αφήνει να προσθέσω νέα ιστολόγια σε αυτά που παρακολουθώ γιατί λέει έχει όριο τα 300... Γκρρρρρ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βέρα ευχαριστωωωωωωωωωω για το βραβείο.Έχω και εγώ τρέλα με τα καπέλα.!!!!Θα τα πούμε σύντομα. Καλή σου νύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χίλια ευχαριστώ για το βραβείο Βέρα!
    Σήμερα είναι η τυχερή μου μέρα!
    Ελαβα το πρώτο και το δεύτερο βραβείο της ζωής του blog μου!!
    Να είσαι καλά !!
    Φιλιάααααααααααααααααααααα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και όση ώρα διάβαζα τα αγαπημένα σου πράγματα και μερικές σκέψεις σου, άκουγα και την τραγουδάρα από κάτω !! ότι έπρεπε!
    Γειά σου Μαμά Κουουβάγια με τα ωραία σου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παίρνω το βραβειάκι μου και φεύγω. Καλημέρα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. συγχαρητήρια για τα βραβειάκια! Και εσύ δίδυμος ε; Σε καταλαβαίνω απόλυτα!Εύχομαι το 2012 να σου φέρει πολλά ακόμα τέτοια βραβεία!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ' ευχαριστώ για την επιλογή σου Βέρα μου, θα προσπαθήσω να κάνω ότι καλύτερο μπορώ.
    Αλλά βρε παιδί μου τόσοι Δίδυμοι σε μια οικογένεια, έχετε σπάσει ρεκόρ!
    Εμείς στην πατρική μου ήμασταν δύο (ο πατέρας μου κι' εγώ). Στην ευρύτερη είμασταν 6!
    Να σται πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημερα..Βερα μου..νασαι καλα για το Βραβειο..θα κανω κοριτσι αναρτηση μ'αυτο που θα φτιαξω και θα τ'ανεβασω ολα μαζι..καλη σου μερα..το χαρηκα πολυ..φιλακια καρδια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Βέρα.
    Μ΄άρεσε που μου χάρισες βραβείο (και σε ποιον δεν αρέσει, άλλωστε).
    Μ΄άρεσε επίσης που γνώρισα λίγο παραπάνω μια e-friend για την οποία είχα ήδη κατασταλαγμένη θετική άποψη: Είμαστε φιλόζωοι και οι δυο!

    Μ΄ άρεσε, από την αρχή, που νιώθεις σαν κουκουβάγια με το κουκουβαγάκι σου: Μοιάζουμε και σ΄αυτό. ΄Έτσι αισθανόμουν πάντα και έτσι το νιώθω ακόμα!

    Ευχαριστώ πολύ, πολύ!
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο για τα βραβεία Βέρα! Διάβασα με πολύ ενδιαφέρον όσα έγραψες για σένα... μ' άρεσαν πολύ τα αγαπημένα σου, όλα όμως!!
    Και μέσα από τις σκέψεις και τα τυχαία πράγματα σε γνωρίσαμε ένα κλικ καλύτερα!
    Φιλιά!

    ΥΓ. Πολύ ωραίο όνομα το Αθηνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βέρα συγχαρητήρια και για το βραβείο που έλαβες από το blog "Ιστορίες της μαμάς μου & του μπαμπά μου." Χάρηκα που έμαθα και εγώ τόσα πολλά για εσένα. Θα συμφωνήσω μαζί σου με το αγαπημένο γλυκό, τον μεγαλύτερο φόβο, την ένοχη ευχαρίστηση. Φιλιά, καλό απογευμα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βέρα μου συγχαρητήρια για τα βραβεία σου... έμαθα τόσα για σένα που είναι σαν να σε γνωρίζω και χαίρομαι!!! Σ' ευχαριστώ που με σκέφτηκες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστώ για το βραβειάκι, ως ένδειξη εκτίμησης...να είσαι καλά....τρελαίνομαι που φορά καπέλα και τρελαίνομαι που αποφάσισες να μάθεις τρομπόνι...μπράβο μπράβο μπράβο!! Οσο για τι ότι είστε όλοι Δίδυμοι....μα τι σπίτι είναι αυτό...γεμάτο ανθρώπους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κοριτσάκι μουυυυυυυ τι ωραία όλα!! Αχ αυτό με τα καπέλα το ζήλεψα! Μου αρέσουν πολύ, αλλά δεν τολμώ να τα φορέσω. Τα θαυμάζω σε άλλους...
    Ευχαριστώ για το όμορφο βραβείο!
    Α! Δίδυμος κι εγώ! χεχε
    Φιλιά και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. When I’m upset: δεν μιλάω.
    σ αυτό συμφωνούμε!
    για τα αποκριάτικο κουστούμι θα μάθουμε έτσι δεν είναι;
    καλό το καπέλο, από παπούτσι πώς πάει;
    καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή