Σελίδες

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Μια γλυκιά Πρωτοχρονιά!

Καλή Χρονιά, Καλή Χρονιά ! Όλες μου τις ευχές για σας και τους ανθρώπους που αγαπάτε! Να'στε καλά και να περνάτε καλύτερα!

Φέτος (πέρσυ δηλαδή..) αποφασίσαμε να αλλάξουμε την χρονιά στο σπίτι με τη μικρούλα μας. Μαγειρέψαμε ένα ωραιότατο ρολό στη γάστρα με πουρέ (κανονικό), μενταγιόν λαχανικών και σαλατούλα. Φάγαμε παρέα με τη μικρή, την κάναμε μπανάκι, γαλατάκι και τη βάλαμε για ύπνο..εμείς κάναμε την αλλαγή μπροστά στο τζάκι μας με κρασάκι και τη φωνή του Καμίνη από τη ΝΕΤ..3..2...1..0..και μετά...πέφτει το ρεύμα! 
Πώς κάναμε παλιά που κατεβάζαμε το γενικό, έτσι! Μόνο που έπεσε και στις απέναντι και διπλανές πολυκατοικίες..σκοτάδι παντού..και τώρα το αστείο. Εγώ από πέρσυ που έμεινα έγκυος έχω κόψει το κάπνισμα (και δεν έχω ξαναρχίσει..αμέ!) και ο Νίκος τους τελευταίους μήνες κάνει ηλεκτρονικό τσιγάρο. Δηλαδή θα μου πείτε? Ε, τι κάνουμε όταν δεν έχουμε φως..ψάχνουμε αναπτήρα! Πού να τον βρούμε εμείς τον αναπτήρα? Ευτυχώς έκαιγε το τζάκι και κάτι βλέπαμε μέχρι να βρούμε και να ανάψουμε κεράκια! Μετά από 10 λεπτά ήρθε βέβαια το ρεύμα. Και μόλις έμαθα ότι το ίδιο συνέβη και στην Κηφισσιά, περίεργο,ε !

Πρώτη του μηνός λοιπόν! Μέσα στα μικροδωράκια του δέντρου είχα βάλει και ένα σούπερ τηγανάκι από αυτά που είναι για 1 αυγό μόνο, για να γίνεται ολοστρόγγυλο! Φάγαμε λοιπόν το πρωτοχρονιάτικο πρωινό μας και ετοιμαστήκαμε για το πατρικό του Νίκου που μας περίμενε όλη η φαμίλια: παππούδες, γιαγιάδες, θείοι, θείες και η μικρή μου ανηψούλα! Κάτσαμε λοιπόν στο τραπέζι 11 μεγάλοι, η σουσού μας στο ολοκαίνουριο καρεκλάκι της και η μικρή ξαδέρφη ήδη χορτασμένη ξάπλα στο port-bebe της. Φάγαμε απ'όλα τα καλούδια και μετά ήταν η σειρά των γλυκών. Να πω βέβαια ότι η πεθερά μου δεν φτιάχνει ποτέ γλυκό, αυτό το αναλαμβάνουμε πάντα οι υπόλοιποι και φέτος είχαμε απ'όλα!
Η καλή μου συνυφίτσα έφτιαξε γιορτινό κορμό κάστανου και τον διακόσμησε τέλεια! 


Η θεία Σοφία έφερε κουλουράκια και μπαλίτσες με πορτοκάλι, μια γειτόνισσα έστειλε μιλφέιγ κι εμείς πήγαμε τα μπισκοτάκια μας από τη sketiglyka! Πρώτη φορά είχαμε τόσα γλυκά! 



Και τη βασιλόπιτα βέβαια! Το φλουρί το κέρδισε η γιαγιά της ανηψιάς μου Ματίνα και πήρε και το όμορφο γουράκι για την καλή της τύχη!



Το απόγευμα πήγαμε στο μαιευτήριο για να δούμε ακόμα μια καινούρια μπουμπού που γεννήθηκε παραμονή και έγινε το καλύτερο δώρο για τους φίλους μας!
Το βραδάκι κόψαμε στο σπίτι τη δικιά μας βασιλόπιτα..υπερπαραγωγή! Σας είχα πει ότι την είχα παραγγείλει κι αυτή από τη sketiglyka και ήταν τέλεια! Ήταν πολύ ωραία στην εμφάνιση αλλά δεν περίμενα να είναι και τόοοσο γευστική! Και το φλουρί έπεσε στο Νίκο μου! Και κέρδισε τον τόμο του Αρκά που είχα διαλέξει για τον τυχερό!




Την Δευτέρα λοιπόν ήρθαμε στο εξοχικό μας για ξεκούραση και ψαρεματάκι! Και τώρα σας γράφω από καφετέρια με Wi-Fi! Αυτά τα νέα μας προς το παρόν..θα επανέλθω με νέα από το χωριό!

12 σχόλια:

  1. Χρονια πολλα καλη χρονια με υγεια και ευτυχια!Καλε τι γλυκα ειναι αυτα!Σκετη κολαση!!!!Και ειπα να αρχισω διαιτα γιατι το παρακανα....Λατρεψα την μπουμπου μπροστα στην πιτα!Να τη χαιρεσαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιάμε υγεία και πολλά χαμόγελα. Αυτό το μοντέλο στο παιδικό καθισματάκι ποιό είναι;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία που περάσατε! Τα γλυκά καταπληκτικά!
    Καλά η σουσού σας σκέτη γλύκα έτσι;!!
    Σας εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και καλοπέραση Βέρα μου! Πάντα χαρές!! Να χαίρεστε την μικρή σας!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλη χρονια κοριτσι...ολα υπεροχα..καλα να περναται και καλη επιστροφη...το μπεμπουλι ειναι ονειρο..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο σας που περάσατε τόσο όμορφα! Η μικρή σας είναι πολύ γλυκούλα και τα γλυκά πολύ λαχταριστά! Ιδηκά με την βασιλόπιτα σας ξετρελάθηκα, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη χρονιά με υγεία, αγάπη και ευτυχία! Η μικρή είναι μια γλύκα! Να την χαίρεστε! Να περνάτε πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά Βέρα μου! Εύχομαι τα καλύτερα για τον καινούριο χρόνο! Να χαίρεστε το μπουμπουκάκι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα περιέγραψες όλα υπέροχα. Η κόρη σου είναι μια γλύκα και στο λέω με όλη την ειλικρίνεια που έχω μέσα μου. Να σας ζήσει και να περάσετε πολλές τέτοιες όμορφες οικογενειακές στιγμές και ακόμα καλύτερες. Καλή χρονιά με υγεία και χαρά. (Ανθομελάκι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με βάλατε μέσα σε μια υπέροχη οικογενειακή ατμόσφαιρα...τι ωραία!!Να χαίρεστε τα μωρά σας και τους ανθρώπους σας και να είστε γεροί...όσο για αυτό το τέλειο μουτράκι...τι να πως!!! Είναι για ζούληγμα...γλύκα γλύκα!!!! Πιο όμορφη και γευστική από τη Βασιλόπιτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή Χρονιά Βέρα μου με υγεία και ευτυχία! Φαίνεται πόσο όμορφα περάσατε! Τη διακοπή την είχαμε κι εμείς και ψαχνόμασταν, είπαν να μας κάνουν να τηρήσουμε την παράδοση! Η ζουζούνα σας είναι φοβερή με ένα πανέξυπνο βλέμμα! Τα καλύτερα εύχομαι για την καινούργια χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή