Σελίδες

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Καφές και KaNiMa βραβείο!

Μου αρέσει πολύ ο καφές. Όταν κάπνιζα νόμιζα ότι τον απολάμβανα περισσότερο..έλεγα συνέχεια "αχ, να πιω καφεδάκι και να καπνίσω.." Ήταν μάλλον θέμα συνήθειας να τα έχω συνδυάσει έτσι στο μυαλό μου (γιατί όλα εκεί μέσα είναι..). Συνειδητοποιώ όμως ότι και τώρα που δεν καπνίζω μου αρέσει το ίδιο! Το μόνο που διαφέρει είναι ο χρόνος..τώρα τον πίνω πιο γρήγορα αλλά νομίζω ότι ευχαριστιέμαι πιο πολύ τις γεύσεις και τα αρώματα. Μου αρέσουν πολύ οι φωτογραφίες που απεικονίζουν κούπες καφέ που αχνίζουν..ή πρωινό καφέ με θέα τη θάλασσα ή απλά ένα όμορφα στημένο τραπέζι με καφέδες και βουτήματα.

Σας βάζω λοιπόν δύο πολύ δημιουργικές φωτογραφίες (τις έχω καιρό στα αρχεία μου..) που συνδυάζουν τον καφέ με την κουκουβάγια! Μου άρεσε τόσο σαν σύνθεση και αναρωτιέμαι βέβαια "μα πώς το σκέφτηκε?".


Έτσι λοιπόν, όπως έπινα καφεδάκι χθες δέχτηκα και ένα βραβειάκι από τις φίλες του KaNiMa!
Σχεδίασαν το δικό τους βραβείο χωρίς κανόνες και το βρήκα τέλειο σαν ιδέα! 
Το παραλαμβάνω λοιπόν με τιμή και απλά το παραδίδω!


Στη Lyriel από το BiScoto
Στη Βικτώρια από το Mama from Greece 
Στην Ελένη από το Ότι μας αρέσει.. 
Στη Μπλουζ από το Summertime Blues 
Στην Τόνια από το   ΠΑΡΕ ΔΩΣΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Στη Χαρά από το Αrtistry

Καλή βδομάδα να έχετε!

17 σχόλια:

  1. ευχαριστώ!
    αμοιβαία τα αισθήματα.
    love your blog too :).
    καλό απόγευμα, καλή εβδομάδα owl mommy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι έμπνευση .....!!!!!Κι εμένα μου αρέσει ο καφές το ίδιο όπως και το τσάι άλλωστε και συνοδεία κέικ είναι....μμμμμ εκείνο που λατρεύω δε είναι το άρωμα του καφέ το πρωί.....
    Μπράβο για το βραβείο είναι πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι φωτογραφίες με την κουκουβάγια είναι άπαιχτες! Όσο για τα βραβεία, συγχαρητήρια
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ, είναι το πρώτο μου βραβείο ever, οπότε καταλαβαίνεις με τί χαρά το παραλαμβάνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εγώ την ζω αλλιώς τη γεύση του καφέ από τότε που σταμάτησα το τσιγάρο...είναι το ίδιο απολαυστική η στιγμή του καφέ...και μια κουκουβάγια πρέπει να πίνει πολλούς καφέδες για να αντέχει το ξενύχτι...ιδίως μια μαμά κουκουβάγια!! Τέλεια η εικόνα της καφεδένιας κουκουβάγιας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το "χωρίς κανόνες" πολύ μου άρεσε!!! Εγώ πάντως καφέ δεν πίνω... Τρελαίνομαι βέβαια για το τσάι και μου αρέσουν πολύ οι διάφοροι συνδυασμοί διαφορετικών βοτάνων!!! Καλή εβδομάδα να έχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βέρα μου έχεις δίκιο ότι ο καφές είναι μεγάλη απόλαυση. Εγώ μάλιστα ευτυχώς δεν τον χρειάζομαι για να ξυπνήσω κι έτσι τον πίνω μόνο για τη χαρά της απόλαυσης. Οι φωτογραφίες είναι υπέροχες, εμπνευσμένες και εμπνευστικές. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι! Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Βέρα.Έχεις απόλυτο δίκιο με την γεύση του καφέ.Όταν κόψεις το τσιγάρο το γεύεσαι διαφορετικά όλα. Φιλιά καλό βράδυ.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΒΕΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΣ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ BLOG ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το τσιγάρο μαβλύνει πλυ τη γευση και την όσφρηση και όντως η διαφορά είναι μεγάλη! Ιδίως για ΄μενα που κάπνια 4 πακέτα ημερησίως προ νινιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για το βραβείο,οι φωτογραφίες είναι υπέροχες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Κουκουβάγια :)
    Και μένα μου αρέσει πάάρα πολύ ο καφές και οι φωτογραφίες, πράγματι αυτή είναι φτιαγμένη για σένα! Ξέρεις πόσες φορές βλέπω σχέδια από κουκουβάγιες και σε σκέφτομαι? Τις βλέπω παντού τελευταία!
    Άντε καλή εβδομάδα **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ειναι φανταστικο αυτο με τις κουκουβαγιες..με γεια το βραβειο σου..πολυ ομορφες εικονες του εαυτου σου..νασαι καλα..καλη βδομαδα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Βέρα! Συμφωνώ απόλυτα για τον καφέ! Πίνω παραδοσιακά 2 την ημέρα... έναν διπλό υπερενισχυμένο το πρωί γιατί χωρίς αυτόν δεν ανοίγει το μάτι και ακόμα έναν μετά το μεσημεριανό φαγητό!
    Μπράβο και για το βραβειάκι! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλειες οι φωτογραφίες με τις κουκουβάγιες. Ο καλός καφές με παρέα είναι το κάτι άλλο. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, σήμερα το είδα. Φιλιά.. Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βέρα μου σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!!
    Όσο για τον καφέ μια από τα ίδια!!!! Τον απολαμβάω ακόοοομα περισότερο τώρα χωρίς το τσιγάρο!!! Αγαπώ καφέ, αγαπώ capuccino!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή