Σελίδες

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Funny Valentine!

Έχουμε κι αυτό να έρχεται! Θα γεμίσουν τα ανθοπωλεία κόκκινες συνθέσεις και μπουκέτα τριαντάφυλλα. Τα μαγαζιά θα βάλουν κόκκινες κορδέλες και φιόγκους. Κάποιοι θα πουν ότι όλα γίνονται για να καταναλώνουμε και να αγοράζουμε άχρηστα αντικείμενα. Και ότι δεν πρέπει μια ξενόφερτη γιορτή να είναι η αιτία να δείξουμε στον άνθρωπο μας ότι τον αγαπάμε και ότι πρέπει να σκεφτόμαστε κι άλλες μέρες να κάνουμε πράξεις αγάπης. Εγώ πάλι λέω..και τι έγινε, σιγά το πράγμα! Και γιατί να μην είναι αυτή η γιορτή μια μικρή ευκαιρία? Ποιος έπεσε έξω επειδή αγόρασε 5 τριαντάφυλλα? Να δουλέψουν και τα ανθοπωλεία..
Υπάρχουν και πολλά άλλα να κάνεις χωρίς να ξοδευτείς..ένα πιο σπέσιαλ δείπνο, μια ταινία στον καναπέ με κρασί και ωραία τυράκια, μια απλή βολτίτσα για ένα ποτό! Εγώ πάλι κάνω ότι μου έρθει εκείνη τη μέρα. Πέρσυ αγόρασα από το Βενέτη καρβέλι ψωμάκι σε σχήμα καρδιάς! Κοιτάξτε το μήπως βγάλει και φέτος! Μαζί με το φαγάκι το βράδυ ήταν μια χαρά έκπληξη, έτσι κάτι να γίνεται!
Επειδή όμως μας αρέσει και να χαμογελάμε γλυκά με αστείες καρτούλες έριξα μια ματιά στο Etsy για να πάρουμε ιδέες!





Για το τέλος άφησα την αγαπημένη μου..νομίζω ότι οι περισσότεροι άντρες θα την εκτιμήσουν!

6 σχόλια:

  1. χαχαχα!!! Απολαυστικες οι καρτολινες!!! Και ειναι αληθεια...κανεις δεν θα πεσει εξω απο λιγη αγαπη ακομη! Love is in the air.......
    φιλια! Καλο βραδυυυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα εγώ πάλι αγάπησα την πρώτη κάρτα!
    Κι εγώ δεν κάνω τίποτα σπουδαίο, ποτέ δηλ. δεν έκανα. Αλλά φέτος για αλλαγή λέω να πάρω ή να φτιάξω έστω και ένα μικρό γλυκάκι... ή ένα ψωμάκι, όπως μας γράφεις. Έτσι για να σπάσουμε τη ρουτίνα
    Φιλιά γλυκιά κουκουβαγούλα (με έχεις τρελάνει, βλέπω κουκουβάγιες και σε σκέφτομαι χαχαχα, αλήθεια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σκετη απολαυση..νασαι καλα..οντως και γω οταν βλεπω κουκουβαγιες εσενα σκεφτομαι..να περνας καλα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εγώ ποτέ δεν έκανα τίποτα του Αγ. Βαλεντίνου. Η πρώτη κάρτα πολύ καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή