Σελίδες

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Εμβόλιο φωτιά στο πορτοφόλι!

Λοιπόν, ακούστε να μαθαίνετε οι νέες μανούλες και οι εγκυμονούσες!
Είχαμε σήμερα την επίσκεψη του παιδίατρου οπότε πήγα το πρωί στο φαρμακείο να προμηθευτώ το εμβόλιο που μας είχε γράψει: το εμβόλιο για τον πνευμονιόκοκκο, έτσι λέγεται.


- Ένα Prevenar 13 παρακαλώ.
- Ορίστε.Το έχετε γράψει, είστε με κάποιο ταμείο?, με ρωτάει η κοπέλα.
- Όχι, απαντώ, σκέφτομαι λίγο και την αντι-ρωτάω.
- Γιατί, πόσο έχει?
- 67 ευρώ, μου λέει!
- Πόοοσο?, απαντώ με ανοιχτό το στόμα σαν χάνος!

Έτσι που λέτε..πήγα να το παίξω large και την έπαθα..( τα προηγούμενα που είχαμε κάνει είχανε 17-20 ευρώ και έτσι νόμιζα ότι θα πήγαινε..)
Ευτυχώς ο φαρμακοποιός μου το έδωσε χωρίς να τον πληρώσω και αύριο θα του πάω τη συνταγή από τον παιδίατρο του ταμείου μου που επισκέφτηκα το απόγευμα.
Το λέω εντωμεταξύ στον παιδίατρό μας και τι μου λέει! Ααα, 67 ευρώ έχει?, το κατεβάσανε, είχε 75! Ντόινγκ!
Τι να πώ βρε παιδιά..70 ευρώ ένα εμβόλιο!

2 σχόλια:

  1. μετά, σου λέει, έχει υπογεννητικότητα η Ελλάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το εμβόλιο το είχα κάνει στο γιο μου πριν έξι χρόνια όταν δεν ήταν υποχρεωτικό απλά μου είχε πει ο γιατρός ότι είναι καλό να το κάνει και είχα πληρώσει μαζί με την επίσκεψη 130!!!!!Τώρα τελευταία έχω αρχίσει να αμφιβάλω για τα θετικά των εμβολίων και στη κόρη μου προσπαθώ να αποφύγω όποια μπορώ!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή