Σελίδες

Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Χαρούμενα Πασχαλινά Αυγά!

Σήμερα λοιπόν, είναι η μέρα που βάφουμε τα αυγά μας! Κανονικά ο τίτλος αυτής της ανάρτησης θα έπρεπε να είναι "Πασχαλινά Αυγά και το ντεκουπάζ της τεμπέλας!" αλλά σκέφτηκα να μην τα πούμε κι όλα στον τίτλο! 


Καταρχήν, ένα έχω να σας πω.. μια καρτέλα άσπρα αυγουλάκια έβρασα και μου έσπασε μόνο 1! Το πιστεύετε;;; Έκανα το κόλπο της φίλης Χαράς: γέμισα τον πάτο της κατσαρόλας με όσα αυγά χωρούσαν (τα αυγά σε θερμοκρασία δωματίου) και μόλις πήρε βράση το νερό μέτρησα 1 λεπτό μόνο και τα έβγαλα από τη φωτιά. Σκέπασα με το καπάκι και τα άφησα έτσι για 7 λεπτά. Και έχουν βράσει κανονικότατα, σφιχτά σφιχτά είναι :-) 

Ήθελα φέτος να διακοσμήσω τα αυγά μας με χαρτοπετσέτες και την τεχνική του ντεκουπάζ. Επειδή όμως στο παρελθόν δεν τα είχα πάει πολύ καλά με την ειδική κόλλα έψαξα και βρήκα έναν εναλλακτικό τρόπο για να πετύχω αυτή την τεχνική. Και ο πιο απλός (και τεμπέλικος) τρόπος που βρήκα ήταν με ασπράδι αυγού! 

Διάλεξα τις χαρτοπετσέτες που ήθελα και κάποια χαρτομάντηλα. Έκοψα με ψαλίδι τα σχεδιάκια και κράτησα από τη χαρτοπετσέτα μόνο το πάνω φύλλο με τα σχέδια. Χρησιμοποίησα για βάση τα ρολά χαρτιού (από αυτά που μαζεύω..χεχε), χτύπησα λίγο το ασπράδι, πήρα κι ένα πινελάκι μικρό και ξεκίνησα. Έβαζα το σχεδιάκι στο κέντρο του αυγού και με το πινελάκι περνούσα από πάνω λίγο ασπράδι, από μέσα προς τα έξω. Στη συνέχεια τα άφηνα να στεγνώσουν.


Ότι έχουν κάποιες ατέλειες στα τελειώματα του σχεδίου εννοείται.. αλλά είμαστε άνθρωποι των ατελειών, για να λέμε ότι είναι και πραγματικό και χειροποίητο :-) Γενικά ήταν πολύ εύκολη και ευχάριστη η διαδικασία με τις χαρτοπετσέτες, απλά θέλει μοτίβα που να είναι πάνω σε λευκό χρώμα για να είναι καλύτερο το αποτέλεσμα. Και ευτυχώς υπάρχουν πολύ ωραία σχέδια στην αγορά, ακόμα και στα σούπερ μάρκετ.

Τελικά μου αρέσουν πάρα πολύ, είναι τόσο χαρούμενο το αποτέλεσμα! Η Αθηνά έχει ξετρελαθεί με τα χρώματα και δεν ξέρει ποιο κουνελάκι να "κλείσει" για δικό της! Εγώ έχω σταμπάρει το κίτρινο με την μωβ ουρά και είναι και μικρούλι... άρα μάλλον πιο γερό ;-)

Να περάσετε όμορφα το Πάσχα, να ξεκουραστείτε, να χαλαρώσετε, να φάτε και λίγο παραπάνω! Και αφού την Κυριακή θα έχει καλό καιρό, κάντε το απόγευμα μια βόλτα δίπλα στη θάλασσα, στο πάρκο, στο χωριό ή στον πεζόδρομο της πόλης σας. Σκεφτείτε τους αγαπημένους σας και νιώστε ευγνωμοσύνη για τα καλά που έχετε στη ζωή σας. Και χαμογελάστε :-)

Καλό Πάσχα φιλαράκια! 



post signature

17 σχόλια:

  1. Πολυ ωραία μέθοδος και πολυ όμορφα και χαρούμενα σχεδια! Και του χρονου! Καλη Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα και χαρούμενα τα ντεκουπαρισμένα αυγουλάκια σας!
    Και του χρόνου, Βερούλα μου!!!
    Καλό Πάσχα! Καλή Ανάσταση!
    Να περάσετε τέλεια!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    ♥ ❤ ❥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκανες πολύ καλά και δεν χρησιμοποιησες κόλλα γιατι δεν θα τρωγόταν!χιχι. Αυτα τα κουνελάκια είναι πολύ γλυκά.Εγώ παλι θα διαλεγα το κοκκινο πουα. Πολύ μου άρεσε . Φιλάκια πολλά.Καλή Ανασταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ πολύ χαρούμενα και δεν φανταζόμουν ότι είναι τόσο εύκολα!
    Καλές γιορτές και καλό Πάσχα κοριτσάκι!
    Να περάσετε πολύ πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά μιλάμε φιλενάδα έγραψες! ΤΙ φοβερά είναι αυτά τα αυγά! Τώρα ζήλεψα! Βαρέθηκα να κάνω ντεκουπάζ φέτος αλλά πραγματικα΄είναι υπέροχα! Καλοφάγωτα και καλοτσούγκριστα! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τόσο κολάζ μόνο που έκανες δεν σε κρίνω για τεμπέλα! Χαχα! Που τα βρείκες τα άσπρα αυγά; Εδω δεν έχει ούτε για δείγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα τα αβγα σας Βερα μου!! Πονταρω στο κοκκινο καρο!!! καλο πασχα!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφα!! Και τι όμορφες φωτογραφίες. Καλό Πάσχα να εχετε. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μόνο τεμπελα δε θα σε χαρακτήριζα με τόση υπομονή που θέλει η συγκεκριμένη δουλειά! Πολύ ωραία όλα, και οι φωτογραφίες μου άρεσαν πολύ!
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. όμορφα τα αυγουλάκια σου! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα πιο ωραία αυγά που έχω δει φέτος!! Πραγματικά!! Και του χρόνου ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και του χρόνου!!! Είναι υπέροχα αλλά εγώ (ο Σπύρος) πήρε το πιο όμορφο της συλλογής Handmade by Αθηνά ;-) Ξετρελάθηκε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα συμφωνήσω με την Ελένη! Τα πιο ομορφα που ειδα φέτος. Εύγε φιλεναδα! Κ του χρόνου! Τις θερμότερες ευχές μου για ενα πολυ πολυ όμορφο Πασχα :) Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πραγματικά πολύ ωραία !!! αυτό με το ασπράδι το έχω κάνει στο παρελθόν σε αυγά που είχαν ραγίσει αλλά το κόλπο με το βράσιμο του 1 λεπτού δεν το ήξερα και από τα 30 που έβρασα φέτος τα 9 έσπασαν και ας είχα βάλει ξύδι, πανί από κάτω και ας ήταν και σφιχτά το ένα με το άλλο πολύ μου αρέσει θα το κάνω σίγουρα σε ευχαριστούμε για την ιδέα Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση
    από : xiotiko.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφα τ' αυγά
    Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με χρονοκαθυστέρηση Βέρα μου πέρασα να σου πώ πόσο είχα ξετρελαθεί με τα αυγουλάκια αυτά!! Εκπληκτικά έγινα και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή