Σελίδες

Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Δέντρο στον τοίχο με washi tape και pom pon!

Έχω λοιπόν ένα κενό τοίχου πάνω από το μπουφέ. Κάθε χρόνο τα Χριστούγεννα ψάχνω τρόπους να το γεμίσω καθότι όπως σας έχω πει... μου αρέσει να είναι όλο το σπίτι στολισμένο, με λίγα λόγια σιγά μην άφηνα αυτό το κενό ανεκμετάλλευτο! Και τα ενναλακτικά δέντρα τα λατρεύω! Πέρισυ είχα φτιάξει στον τοίχο ένα δέντρο χρησιμοποιώντας κόκκινη καρώ κορδέλα και στολίδια και είχε κλέψει τις εντυπώσεις. Και είχα χαρεί πολύ που το φτιάξατε και πολλοί από εσάς!

Φέτος, έψαχνα από το Νοέμβριο στο pinterest για να βρω κάτι που μου αρέσει, κάτι εύκολο και κυρίως κάτι που να μην χρειάζεται να τρυπήσω τον τοίχο :-) Έβλεπα συνέχεια μπροστά μου αυτά τα δέντρα με washi tape (σελοτέϊπ/χαρτοταινία με σχέδια) που ήταν τόσο μίνιμαλ και συγχρόνως πολύ όμορφα. Και φαινομενικά εύκολα.. οπότε το αποφάσισα.

Χρειάστηκα washi tape, πομ πον για να φτιάξω μια γιρλάντα και τον... άντρα μου! Να εξηγήσω. Θα μπορούσα να το φτιάξω και μόνη μου αλλά σίγουρα δεν θα ήταν ίσιο και συμμετρικό. Έδειξα λοιπόν στο Νίκο τι ήθελα να φτιάξουμε και μου είπε πως πρέπει να το σχεδιάσει σε χαρτί σε κλίμακα για να βγει σωστά. What??? Να το κάνεις εσύ my love κι εγώ θα περιμένω στο μπουφέ. Και ξεκινήσαμε :-)


Σχεδίασε πρώτα στο χαρτί και μετά με το νάνο για βοηθό (εμένα εννοώ) αρχίσαμε να κολλάμε το washi tape στον τοίχο. Χρειαστήκαμε και αλφάδι! Εμ, πώς θα γίνουν ίσιες κάποιες γραμμές;

Στη συνέχεια συνεργάστηκα με την Αθηνά για να φτιάξουμε μία πολύχρωμη γιρλάντα από πομ πον. Πήρα λευκή κλωστή, βελόνα και πομ πον μικρά και μεσαία σε διάφορα χρώματα (τα βρήκα στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς μου, στα είδη χειροτεχνίας). Έφτιαξα λοιπόν μια αρκετά μακριά γιρλάντα. Με ταινία διπλής όψης κόλλησα αυτή τη γιρλάντα στον τοίχο. Αν έχετε ταινία με πιο δυνατό κράτημα χρησιμοποιήστε την για μεγαλύτερη σταθερότητα. 


Και αυτό ήταν! Εναλλακτικό δέντρο στον τοίχο, μίνιμαλ και χρωματιστό! Με απλά υλικά γιατί έχει και αυτό σημασία. Και οικονομικά, ένα ρολάκι washi tape και 2 συσκευασίες πομ πον έχουν περίπου 5 ευρώ. Το μόνο που δεν έχω βάλει ακόμα και δεν ξέρω αν ταιριάζει είναι ένα αστεράκι στην κορυφή! Μάλλον θα φτιάξω ένα με κόκκινο/ροζ washi tape.  


Νομίζω πως είναι από τα πιο απλά και όμορφα που έχω (έχουμε) φτιάξει! Δεν χορταίνω να το κοιτάω! Και έφτιαξα και μια απλή φάτνη που θα τη φωτογραφίσω και θα σας τη δείξω και αυτή. Οι μέρες περνάνε κι εγώ εδώ ακόμα φτιάχνω! Μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχουμε τελειώσει, ελπίζω :-)



post signature

20 σχόλια:

  1. Εντάξει, είναι πάρα πολύ ωραίο και με τις αγαπημένες μου washi tapes!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πόσο μου αρεσουν τα εναλλακτικα δεντρακια σου!! και του χρονου Βερα μου!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το έκανες υπέροχο! Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χμ, χμ! Ελπίζω να μην καταλήξει όπως το δικό μας πέρυσι, που όταν το ξεκολλήσαμε βγήκε μαζί και ο σοβάς από τον τοίχο! Πάντως είναι πολύ γουστόζικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτές οι washi tapes ξεμυαλίζουν!!!!!! τέλειο το δεντράκι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παααααααάρα πολύ ωραίο!!!! Μπράβο κορίτσια!!!! Τέλεια ιδέα και για το παιδικό δωμάτιο στο οποίο δεν υπάρχει χώρος!!!! Καλά Χριστούγεννα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά τι να πω!!!! Δέκα με τόνο κυρία και κύριε του σπιτιού παίρνετε φέτος! Και λεω και κύριε... γιατί είδα και κάτι αντρικά χεράκια,χεχε!!! Και του χρόνου... ε, όχι να στολίζεις μέχρι του χρόνου... μην μπερδεύεσαι,χαχα!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φοβερό το δεντράκι!!! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφο!
    Λιτό, χαρούμενο και ιδιαίτερο!
    Φιλιά πολλά κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βρε δε λέω τέλειο το δεντράκι αλλά να... με δυσκολεύει το αλφάδι!!! Χα χα χα εμένα ο άντρας μου αποκλείεται να με βοηθούσε σε κάτι τέτοιο! Είσαι τυχερή! Καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με τέτοιους καλούς βοηθούς το αποτέλεσμα βγήκε φανταστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αρχισε να σκεφτεσαι απο τωρα τι θα κανεις του χρονου γιατι μας εχεις καλομαθει Βερα!
    Ειναι καταπληκτικο οπως και το περσινο αλλωστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ωραίο! Και οφείλω να ομολογήσω εντελώς συμμετρικό, μπράβο στον ... αρχιτέκτονα με το αλφάδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά είναι φανταστικό φιλενάδα μου δημιουργική!!!! Το λάτρεψα!! Χαρούμενο, φωτεινό και χρωματιστό σαν και σένα νάνε Βέρα:))) Πέρυσι είχα φτιάξει και εγω στο παιδικό αυτό με την κορδέλα και είχε κάνει πάταγο!!!
    Μπράβο και στο μαστροΝίκο για το σχεδιασμό και support καθώς φυσικά και στη μικρή βοηθό Αθηνά!!!
    Χρόνια πολλά με υγεία και μαγεία!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να σε ρωτήσω... Ξέρεις σε ποια βιβλιοπωλεία μπορώ να βρώ washi tape? Ψάχνω εδώ και καιρό! PLEASE ας μου απαντήσει κάποιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sofia μπορείς να παραγγείλεις από εδώ: http://www.etsy.com/shop/StarsStripesAndDots

      Διαγραφή
    2. Εγώ τα πήρα από το tiger αλλά νομίζω υπάρχουν και σε μεγάλα παιχνιδάδικα και βιβλιοπωλεία!

      Διαγραφή