Σελίδες

Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Τα Πασχαλινά μας!

Έχουμε φτάσει ήδη στα μέσα της Μ.Βδομάδας και μετά από άλλες 10 μέρες τρεξίματος και αναποδιών κάθισα επιτέλους να γράψω στο blogάκι μου! Έχω και την Αθηνά πάλι αρρωστούλα και δεν έχω καταφέρει να κάνω όσα θα ήθελα (αυτό που προσπαθείς να κλείσεις έ-ν-α ραντεβού για μανικιούρ και περνάνε 10 μέρες και δεν τα έχεις καταφέρει...πότε τελειώνει;)

Φέτος, δεν έκανα πολλά στολίσματα. Όχι γιατί δεν ήθελα αλλά γιατί δεν έβρισκα πού είχα κρύψει όλα αυτά που είχα αγοράσει πέρισυ! Τι να σας πω, έχω πρόβλημα.. αποθηκεύω/κρύβω πράγματα κάπου και δεν θυμάμαι καθόλου πού είναι και δεν ήμουν για να πάω να ξαναγοράσω γιατί ξέρω ότι θα γίνει ότι γίνεται πάντα: θα περάσει το Πάσχα και εκεί που θα σκαλίζω τα κουτιά με τα υλικά χειροτεχνίας..τσουπ, θα εμφανιστούν τα περσινά πολύχρωμα αυγουλάκια :-)


Έφτιαξα αυτή τη χαρούμενη Πασχαλινή γιρλάντα με κουνελάκια! Πολύ μου άρεσε! Μπορείτε να δείτε τις οδηγίες στο Πασχαλινό τέυχος του Cook, Craft, Create!
Χθες το απόγευμα, έβαλα IfeelKid για να ακούσω τη φίλη μου τη Μεϊμάρ, καλεσμένη στην εκπομπή της Άσπας και του Χρήστου "στις γειτονιές των blogs". Και έφτιαξα ΚΑΙ τσουρέκια ΚΑΙ κουλουράκια! Για την ακρίβεια, τα ξεφούρνισα ακριβώς την ώρα της εκπομπής :-)

Ορίστε και οι αποδείξεις!


Παρακάτω στις φωτογραφίες θα δείτε πως τα τσουρεκάκια δεν είναι στολισμένα όπως τα κουλουράκια. Θα σας πω το λόγο. Γιατί... ΔΕΝ πέτυχαν! Το σπίτι μοσχομύρισε μαχλέπι και κάρδαμο κι εγώ χαμογελούσα κοιτάζοντας τα να φουσκώνουν μέσα στο φούρνο. Και κάτι με μπέρδεψε στη συνταγή, σαν να νόμιζα ότι οι χρόνοι δεν ήταν σωστοί.. σαν να μην ήμουν σίγουρη για τη δόση (έπρεπε να κάνω ένα μεγάλο τσουρέκι ή τρία μικρά;), γενικά μία αμφιβολία την είχα. Και αφού τα έβγαλα...ήρθε μια μικρή απογοήτευση.. Όχι ότι δεν τρώγονται, αν τα αφήσεις μέσα στο γάλα 5 λεπτά να μουλιάσουν μούρλια θα είναι :-) καταλαβαίνετε.. Θα τα ξανακάνω όμως! Με άλλη συνταγή αυτή τη φορά, γι'αυτό αν έχετε συνταγή με εύκολα τσουρεκάκια παρακαλώ "όπως αποστείλατε" που λένε!


Περιμένουμε και τη νονά μας με μεγάλη χαρα! Εμείς έχουμε σαν έθιμο επειδή δεν έχουμε ακόμα βαφτιστήρι να κάνουμε δώρο στη νονά της Αθηνάς και λαμπάδα και αυγό και δωράκι! Σαν να είναι το μεγάλο μας βαφτιστήρι.. ξέρετε αυτό που θα μπορούσαμε να είχαμε βαφτίσει όταν ήμασταν ενός :-P


Και ετοιμαζόμαστε να πάμε στην Ερμιόνη για Πάσχα. Μόνο για 3-4 μέρες φέτος αλλά μας αρκεί για να χαλαρώσουμε και να αλλάξουμε παραστάσεις. Να πιούμε καφεδάκι στον ήλιο (Ήλιε, ακούς; Γιατί κάτι άκουσα ότι είπες θα φύγεις κι εσύ για Πάσχα!), να κάνουμε βόλτα στο δασάκι και στην παραλία, να πάμε για ψαρεματάκι και να ξεκουραστούμε λίγο γιατί η επόμενη βδομάδα έχει επαγγελματικά ξεκινήματα χαρούμενα και όρεξη για πολλή δουλειά!

Όπως πάντα, θα σας βάλω και φωτογραφία από το μπαλκόνι μας. Και έχω και project αυγά φανταστικά για φέτος! Ελπίζω να τα καταφέρω!
Σας φιλώ προς το παρόν, θα επανέλθω με τα αυγά μου και τις ευχές μου! 


post signature

15 σχόλια:

  1. Δεν πειράζει που δεν πέτυχαν, σημασία έχει η προσπάθεια! και του χρόνου Βεράκι μου! και περιμένω και το προτζεκτ με τα αυγά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με το καλό λοιπόν, κι ο ήλιος πιστεύω θα μας κάνει τη χάρη και φέτος...! Ελπίζουμε να σας δούμε κάπου, δεν λέμε μεγάλα λόγια καθότι Πάσχα για εμάς σημαίνει εργασία και χαρά...! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και του χρόνου Βεράκι. Δεν πειράζει για τα τσουρέκια, όλα τα υπόλοιπα είναι perfect!! Περιμένω και εγώ να δω αυγουλάκια. Καλή επιτυχία με το project. Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν πειραζει για τα τσουρεκια! Αυριο περιμενουμε τ αυγα. Καλά να περασετε!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αμα δεις τον ήλιο πςε του να έρθει κι απο δω Βερούλα!! Είμαι περίερφη τι αυγοκατασταση ετοιμάζεις!! πολλά φιλιά κι όσο για τσουρεκάκια..δες στο tastefull !! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχα Η Μεϊμάρ γελάει και ευχαριστεί για όλη τη χθεσινή υποστήριξη πριν και μετά! Νομίζω ότι όλα αυτά τα λες για τα τσουρέκια επειδή σου είπα ότι θα ερχόμουν να πάρω ένα :D Όσο για τη λαμπάδα στη νονά το κάνω κι εγώ κάποιες φορές! Και νόμιζα ότι ήμουν η μόνη! Η γιρλάντα μου έκλεψε την καρδιά από όταν την είδα στο περιοδικό κι αν δεν είχα ξεμείνει από όμορφα χαρτιά, θα την είχα κάνει! Πες στον ήλιο να τσακιστεί και να έρθει στην Ελλαδίτσα μας, γιατί πριν λίγο είδα χιόνια στις ειδήσεις και φρίκαρα! Φιλάκια...και του χρόνου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βερούλα, υπέροχη η γιρλάντα και τα γλυκισματάκια φαίνονται πολύ-πολύ λαχταριστά! (Ακόμα και μέσα στο γάλα, γιατί όχι?!)
    Α, αν βρεις λύση στο θέμα "καταχωνιάζω κάτι για να μην το χάσω και μετά δεν θυμάμαι πού είναι" please πες μου κι εμένα, ναι?!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά για την ώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το πράγμα με το καταχώνιασμα στην αποθήκη... ατιμο! Το ίδιο έπαθα τα χριστούγεννα, που όταν τα κατέβασα όλα βρήκα κάτι στολίδια για το μπαλκόνι που είχα φάει το τόπο για να τα ξετρυπώσω και τίποτα...Όσο για τα τσουρέκια... δε μου κάθονται εμένα με τίποτα! Εγκαταλείπω και αρκούμαι στα κουλουράκια!
    Καλή Ανασταση και καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανυπομονώ για τα αυγά και την καθιερωμένη φωτογραφία από το μπαλκόνι. Ειπαμε θα με φιλοξενήσεις το καλοκαίρι ε; Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άστα Βεράκι...βρέχει!!Αλλά θα φτιάξει βρε και βόλτες θα κάνετε και ελπίζω να σας δούμε να περνάτε και από το δικό μας στενό ;) Και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναφτιάξεις απ'όλα τα καλούδια!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολλά φιλιά μικρή.Τα κουλουράκια σου αξιοζήλευτα όπως και όλα τα υπόλοιπα καλούδια και τα στολίδια σου!Τι χαρούμενη χαλαρή ατμόσφαιρα...κι ελπίζω ελπίζω ο ήλιος να σ'ακούει....Φιλιά κι ευχές για καλό Πάσχα μικρή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό Πάσχα Βέρα!!!!
    Ακούς Ήλιε; Είμαστε πολλές αυτές που σε θέλουμε να μας κάνεις παρέα το Πάσχα! Φρόντισε λοιπόν να κάνεις την εμφάνιση σου έστω και για λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βεράκι, καλό Πάσχα σου εύχομαι και να τα περάσετε πανέμορφα στο εξοχικό, να γεμίσεις μπαταρίες και να επιστρέψεις δριμύτερη. Τα καλούδια που έφτιαξες -από τσουρέκια μέχρι γιρλάντες- δείχνουν υπέροχα. Πώς είναι από γεύση τα πρώτα, δεν έχει καμία σημασία, γιατί εμείς δεν τα δοκιμάζουμε. Μόνο τα βλέπουμε :)
    Φιλιά <3

    P.S. Ώστε σε αυτή την εκπομπή ήταν η φίλη μας; Θα τα πήγε μια χαρά φαντάζομαι. Αχ ,μωρέ και ήθελα τόσο πολύ να την ακούσω. Χαμπάρι δεν πήρα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βέρα καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σε εσένα και την οικογενειά σου, όσο για τα τσουρέκια δεν πειράζει και εγώ κάπως έτσι την πάτησα φέτος αλλά ετοίμασα χθες την συνταγή της Κατερίνας (http://katerinascookinglab.wordpress.com/) και δείχνουν νόστιμα..και από ότι διάβασα τα ίδια διάλεξε και η Έρη (http://eri-captaincook.blogspot.gr/) να κάνει φέτος και είχε επιτυχία!!
    Φιλιά και να περάσετε πολύ πολύ όμορφα στο εξοχικό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βεράκι μου δεν στόλισες δεν στόλισες... αλλα μια χαρά το σπιτάκι σου μοσχομύρισε! Και του χρόνου γεροί και δυνατοί έχοντας βρει τα σστολίδια σας,χιχι!!! Θα μιλησουμε και τηλ. Φιλάκια. Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή