Σελίδες

Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

Εξοχικές μέρες..

Εδώ, στο εξοχικό μας στην Ερμιόνη περνάμε όμορφα και ήσυχα. Πηγαίνουμε για μπανάκι κάθε πρωί. Η Αθηνά πια ούτε που περιμένει να βάλω κι εγώ αντιηλιακό..μόλις είναι έτοιμη (μαγιώ-μπρατσάκια) τρέχει προς τη θάλασσα.. Καμία σχέση με τα πρώτα μπάνια που την παρακαλούσαμε να βουτήξει! Την προηγούμενη βδομάδα περάσαμε πολύ ωραία γιατί ήταν εδώ όλη (σχεδόν όλη) η συμμορία! Έτσι μου αρέσει να αποκαλώ τα πιτσιρίκια της παρέας μας..άλλωστε είμαι σίγουρη αν κρίνω από τα μεταβρεφικά/προσχολικά τους καπρίτσια ότι σύντομα θα ετοιμάζονται για μεγάλα κόλπα! Βέβαια, περιττό να πούμε ότι μια φωτογραφία που να κοιτάνε όλα τους το φακό.. δεν υπάρχει! Άδικα τα βάζουμε δίπλα δίπλα στα παγκάκια και τα στήνουμε για το ιδανικό κλικ.. άλλος για Χίο τράβηξε είναι η παρέα τους.. Και συνήθως η δικιά μου σηκώνεται πρώτη (τι πρωτότυπο).. 




Φέτος ανακαλύψαμε και έναν μίνι υπαίθριο παιδότοπο δίπλα σε μια παραλία και έχουμε πάει 2-3 φορές.. Έχει λίγα παιχνίδια και 2-3 μικρά φουσκωτά αλλά η Αθηνά το ευχαριστιέται και μόνο που τρέχει πότε στο ένα πότε στο άλλο! Υπάρχει λοιπόν εκεί ένας νεαρός που προσέχει τα παιδάκια. Την κυνηγούσε ο καημένος τη δικιά μας γιατί έφευγε και πήγαινε προς την παραλία και τον έβλεπα ότι κάτι της έλεγε.. Τη ρωτάω λοιπόν αργότερα "πώς τον έλεγαν τον κύριο που σε πρόσεχε στα παιχνίδια;" Και τι μου απαντάει το τερατάκι;
" Απαγο-ρέτεται"! Απαγορεύεται δηλαδή! Και μου λύθηκε η απορία για το τι της έλεγε ο άνθρωπος..



Κάπως έτσι περνάνε λοιπόν οι εξοχικές μας μέρες. Ε, σε λίγο θα μαζευτούμε κι εμείς μη νομίζετε. Μη σας πω, ανυπομονώ κιόλας να αρχίσει η σχολική χρονιά καθώς το κουκουβαγιόπουλο μου θα πάει στον παιδικό σταθμό!
Σας φιλώ!

12 σχόλια:

  1. αχ θελω και εγωωωωωωωωωωωωω
    οχι φουσκωτα καλε, απο αυτα χορτασα! διακοπες και θαλασσιτσααααααααααααααααααα

    τι κουκλι ειναι αυτο το παιδι σου!!!! ζουλα την μωρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βουτιές διαβάζω... Παραλία διαβάζω...
    Καλέέέέέ!!! Εδώ βρέχει!!!
    Αλήθεια!!!
    Άντε, να περνάτε όμορφα!!!
    Και να μη σκας που δεν έχετε φωτογραφίες με τους μικρούς πρωταγωνιστές να κοιτάνε το φακό... Μη σκας, ακούς? Απογο-ρέτεται!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βέρα μου μας λείψατε! Ασε που εγώ περισσότερο απ΄' όλα ανυπομονώ να δω Αθηνά με τσάντα στον ώμο και βουρ στον παιδικό... έχετε να ζήσετε μεγάλες στιγμές φέτος.... και πολλά "απαγορεύεται"!χιχι! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...τράβηξε πήγε, κι άλλος για Ερμιόνη... Να περάσετε υπέροχα τις μέρες που απομένουν μέχρι την πρώτη της μέρα στο σταθμό, και την πρώτη δική σου μέρα στη δουλειά και τραβήξτε πολλές φωτό για να θυμάστε πάντα τις ώρες σας μαζί!!! Σε φιλώ, Βερούλα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου αλλάξω τον τίτλο, να στον κάνω "έξοχες μέρες"; χιχι/

      Διαγραφή
  5. τι ωραίαααα...Η Αθηνούλα μεγάλωσε πολύ!! Ανυπομονώ να τη δω στον παιδικό σταθμο...Εγώ δεν θα τον στείλω φέτος..οπότε θα μάθω απο σας τα κόλπα..χεχε..πολλά φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αααχ πόσο ζηλεύω!!! Εξοχικό στη θάλασσα...τι ωραία!! Καλή συνέχεια στο υπόλοιπο των διακοπών σας και καλή επιστροφή!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πω πω πως μεγαλωσε!!! Ωραια περνατε εκει κι ελπιζω να γυρισετε με υπεροχες καλοκαιρινες αναμνησεις :)

    Καλη εβδομαδα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το απαγορεύεται με ξετρέλανε. Από τις ατάκες τις μικρής που θα θυμάσαι για χρόνια ακόμα και αν δεν υποήρχε αυτή η ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα ξεθάρρεψαν φέτος στη θάλασσα ε! Πάντως αυτό με τον κύριο απαγορεύεται πολύ μου άρεσε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βρε βρε βρε...πώς μεγάλωσε έτσι το Αθηνούλι; Ένα καλοκαίρι είχα να την δω (εντάξει...έναν μήνα) αλλά μου φαίνεται αγνώριστη :)
    Άντε, γύρνα και εσύ να μαζευόμαστε σιγά σιγά να πάμε για μπύρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή