Σελίδες

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Ο δικός μου Secret Sanτα!

Πριν 20 μέρες περίπου η Αθηνά από το Craftaholic αποφάσισε να διοργανώσει το παιχνίδι του Secret Santa, του κρυφού Άγιου Βασίλη! Αυτό το παιχνίδι μου αρέσει πάρα πολύ! Μαζεύεις τις συμμετοχές και μετά κληρώνεις τα ονόματα με τυχαία σειρά κι έτσι δεν ξέρεις αρχικά σε ποιον θα πάει το δώρο σου ούτε ποιος θα σου κάνει εσένα! Το παίζαμε στο σχολείο αλλά το ζητούσα κι εγώ παλιότερα από φίλους όταν κάναμε μαζί Πρωτοχρονιά! 
Και να που περάσανε οι μέρες και ο ταχυδρόμος μου χτύπησε την πόρτα! Και ήταν ένα δεματάκι για μένα! Από ποιον; Από το δικό μου Secret Santa...την Δήμητρα από το For my friends! Ανοίγω γρήγορα γρήγορα και βλέπω μια μικρή καρτούλα και... ένα κολιέ με μια κουκουβάγια! Χαχα..με έχουν καταλάβει όλοι! Και μ'αρέεεεσει!!!


Ευχαριστώ πολύ πολύ Δήμητρα! Και σου εύχομαι να περάσεις κι εσύ όμορφες και ξεκούραστες γιορτές!
Μα μια τόσο μικρή έκπληξη τι χαρά μπορεί να μας δώσει! Αν μαζευτείτε αυτές τις μέρες κάπου με την παρέα σας σκεφτείτε το μήπως και οργανώσετε το δικό σας Secret Santa! Θα αρέσει σε όλους και σίγουρα θα σας φέρει χαρά!

14 σχόλια:

  1. ε ναι σε εχουμε παρει χαμπαρι ολοι!! για να μην τους πω οτι και στην παιδικη δραστηριοτητα κουκουβαγια εφτιαξες αχαχαχαχαχαχα!
    καλοφορετο το κουκουβαγιακι και καλες γιορτες και σε σενα και στην τρελεγκω την Δημητρουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το δωράκι σου!!!Καλές γιορτές σας εύχομαι και να περάσετε υπέροχα!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι όμορφο!!! Μπράβο στη Δήμητρα που το σκέφτηκε!!! καλημέραααα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο το κολιεδάκι!!!!!!!!!!!!!!! Κι εμένα έφτασε σήμερα ο δικός μου Secret Santa, θα σας αποκαλύψω αύριο ποιος ήταν!!!! Χοχοχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι φανταστικό που είναι το μενταγιόν!!! Καλοφόρετο!!!

    Έχει πολλή πλάκα πάντως αυτό το παιχνιδάκι. Μέχρι στιγμής η ταλιμπανούλα και εσύ έχετε αποκαλύψει τους Santas σας...Είμαι περίεργη και για τους υπόλοιπους Santas αλλά και για τον δικό μου ;)
    Φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από τη Δήμητρα!! Πολύ γλυκό από μέρους της το να σου κάνει δώρο αυτό το κολιέ που ταιριάζει μόνο σε σένα!!

    Συγχαρητήρια και καλοφόρετο!! Ωραίο παιχνίδι αυτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο και το δικό σου δωράκι. Δεν ήταν τέλειο το παιχνίδι τηςΑθηνάς? Περιμένω και γωνία το δικό μου με αγωνία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απιθανο το κολιεδακι!Το ποσο με ενθουσιασε αυτη η ιδεα. Μου θυμισε οταν ημασταν στο δημοτικο και ανταλασσαμε δωρακια τα Χριστουγεννα.
    Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια, και το πιο μεγάλο είναι πως κάποιος σέ σκέφτηκε και μπήκε στον "κόπο", που είναι χαρά δηλαδή, να βάλει δυο πραγματάκια σ' ένα φάκελο, να στα στείλει και να πει "χρόνια πολλά". Άντε και του χρόνου με τέτοιες σκέψεις ο ένας για τον άλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. φοβερό δωράκι!!! με γεια κουκουβαγιομανούλα!!! :) πολύ όμορφη η ιδέα της Αθηνούλας, μου άρεσε πολύ!! :) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αμάν! Τελευταία ήρθα βρε Βέρα???? Το έλαβες???? Τι καλά!!! Είχα παιδευτεί πολυ στο τι να σου πάρω και τσουπ....το είδα μπροστά μου να με φωνάζει!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!!!!
    Το παιχνίδι της Αθηνούλας ήταν τέλειο και ελπίζω να είμαστε εδώ και του χρόνου να το διοργανώσουμε πάλι!!!
    Χάθηκα αυτές τις μέρες αλλά τα ξέρεις...τρέχω εκτός blog και το έχω παραμελήσει...
    Φιλάκια πολλά και Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α τι καλή η κουκουβάγια! Με γεια σου και καλοφόρετη! Super ο secret santa τελικά, πολύ το διασκέδασα. Περιμένω κι εγώ το δικό μου για να σας το δείξω με καμάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ωχ τι ομορφη κουκουβαγια!!
    κ δε το λεω συχνα αυτο για τις κουκουβαγιες!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλειο!!!! Κι εμείς πήραμε μέρος στο Secret Swap μιας άλλης μπλογκοφίλης και σύντομαθα δείτε κι εσείς τι λάβαμε και τι στείλαμε. Απλά εμάς έπρεπε να είναι χειροποίητο... οπότε... εμπρός λοιπόν καλά μου χεράκια!!!!χιχι! Oσο για την Δήμητρα... είναι Θεά. Γελάω απίστευτα με αυτά που γράφει! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή