Σελίδες

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Σάββατο με χαμόγελο!

Αρκετά μουρμουρίσαμε με τις αντιγραφές, αρκετά γκρινιάξαμε..απλά ελπίζω να μην ξανασυμβεί..
Είναι Σάββατο και ο μπαμπάς Νίκος δεν δουλεύει και είναι μαζί μας! Θα βάλουμε λοιπόν τις φόρμες μας, θα φορέσουμε και το χαμόγελο μας και θα πάμε βόλτα!
Λίγο κρύο και ήλιος! Ο καλύτερος καιρός!
Ε, να σας δείξω και κάτι να χαμογελάσετε κι εσείς!
Έχετε δει τα τρέιλερ του Mega; Αυτά με τους καναλάρχες; Περιττό να σας πω ότι η αγαπημένη μου καναλάρχης είναι η Λώρα η τρίτεκνη νοικοκυρά! Τρελαίνομαι! Μιλάει με τον Πέτρο (Μπούτο) και του φωνάζει για το πρόγραμμα ενώ μετά σηκώνει το κινητό και μιλάει όλο γλύκα στον Παπακαλιάτη! Κάθε φορά που το βλέπω χαμογελώ πλατιά πλατιά! Αν δεν το έχετε δει ή θέλετε να το ξαναδείτε ορίστε:


Σας βάζω link από το site του Mega για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Λώρα σε περίπτωση που θέλετε να ταυτιστείτε: Λώρα Καναλάρχης
Ωραία δεν θα ήταν να ήσασταν η Λώρα; Χαχαχα!
Καλό Σαββατοκύριακο!

25 σχόλια:

  1. Με τέτοια ζόρια που τραβάνε οι καναλάρχες δεν θα ήθελα να είμαι ψύλλος στον κόρφο τους! Να χαρείτε την βόλτα σας και όλο το ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χα χα χα!!! Πολύ καλό!!! Δεν το είχα δει!!!! Καλό ΣΚ σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχα δεν το είχα δει!! πολύ καλό!! καλό σαββατοκύριακο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντα εμπνευσμένο το mega, πρωτοτυπεί κ φέτος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή βόλτα και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τρελοκομείοοοο Λώρα και τα μυαλά στα κάγκελα!!
    Αχ ο δικός μας μπαμπάς τα Σάββατα δουλεύει... βασικά ασταμάτητα δουλεύει κι έχουμε πήξει, τέλος πάντων...
    Σάββατο με χαμόγελο και φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχα τέλειο! Μου λείπει η ελληνική τηλεόραση!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ όταν ήμουν Αγγλία το ίδιο ένιωθα! Έμπαινα όμως κι έβλεπα ότι υπήρχε online!

      Διαγραφή
  8. ΧΑΧΑχαχα δεν το είχα δει!
    Καλή βόλτα και να περάσετε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν το είχα δει αυτό είναι η αλήθεια, αλλά είχα δει τα άλλα και τα βρήκα πολύ έξυπνα! Όντως είναι το καλύτερο! Να περάσετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο Βέρα οικογενειακώς!!!
    Υ.Γ. Μα κάθε φορά που σε επισκέπτομαι, οι κουκουβάγιες σου φοράνε και άλλα ρούχα! Είναι τέλειες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι το καλύτερο και μας αντιπροσωπεύει!
      Μα, οι κουκουβάγιες κάθε φορά αλλάζουν..αλλιώς βαριούνται!

      Διαγραφή
  10. Βέρα μου εύχομαι να περάσετε υπέροχα. Δεν έχω ξεχάσει το κάλεσμα για βόλτα αλλά είμαστε τόσο ζορισμένοι όλη την εβδομάδα που το Σ/Κ πέφτουν όλες οι δουλειές του σπιτιού και τρέχουμε. Σύντομα όμως θα έχετε νέα μου! Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελπιζω να περασατε καλα!Φιλακια και καλη Κυριακη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να περνάτε πάντα όμορφα!!! φιλάκια πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Βέρα μου. Δεν βλέπω εύκολα τηλεόραση (το έχω κόψει, κάνει κακό στην υγεία..!) όμως ελπίζω να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαχα είναι πολύ αστεία αυτή η διαφήμιση! Κι εμένα μαρέσει! καλή υπόλοιπη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με πολλή μεγάλη καθυστέρηση επισκέφτομαι το σπιτάκι σου. Τα Σαββατιάτικα νέα σου τα μαθαίνω μόλις σήμερα, αλλά έτρεχα και δεν έφτανα το ΣΚ. Λίγο τα αποτελέσματα του διαγωνισμού που μου πήρε κάτι ατελείωτες ώρες να τα βγάλω, λίγο οι ατελείωτες δουλειές του σπιτιού που είναι σαν τα κεφάλια της Λερναίας Ύδρας...
    Καλή εβδομάδα να έχουμε! Όσο για τη διαφήμιση που αναφέρεις, δεν την έχω δει. Έχω ξεχάσει την TV εδώ και κάτι μήνες. Τις ελάχιστες φορές που την ανοίγω, δεν έτυχε να πέσω πάνω σε αυτή τη διαφήμιση.
    Φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή