Σελίδες

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Πυρετός και φαγητό!

Φέτος το χειμώνα έχει γίνει χαμός με τις ιώσεις! Οι περισσότεροι από εμάς αρρωστήσαμε, έχουμε άρρωστα παιδάκια ή δυστυχώς και τα δύο συγχρόνως!
Όσο αφορά το φαγητό όταν έχουμε πυρετό ξέρουμε τα εξής: πρώτον, δεν έχεις όρεξη να φας..(συνήθως..) και δεύτερον, όπως και να αισθάνεται ο ασθενής για το φαγητό, πρέπει να είναι ενυδατωμένος από υγρά και ότι τρώει να είναι θρεπτικό. Βρήκα λοιπόν κάποιες διατροφικές συμβουλές για να "κουράρουμε" καλύτερα τα πιτσιρίκια ή ακόμα κι εμάς!

Γρανίτα: ο παγωμένος χυμός μπορεί να είναι λίγο πιο απολαυστικός για κάποιον που δεν έχει διάθεση να πιει κάτι..και μπορεί να αποτελέσει και δροσερή ανακούφιση στον πονόλαιμο!


Ζωμός κότας ή κοτόσουπα: αυτό το ξέραμε! Δεν ξέρουμε όμως ότι κάποιοι πιστεύουν ότι αυτό το ζουμί έχει αντιφλεγμονώδη δράση..Και είναι η καλύτερη λύση για κάτι θρεπτικό όταν ο ασθενής δεν θέλει στέρεα τροφή.


Τσάι με μέλι και λεμόνι: δεν προτιμάμε μαύρο τσάι γιατί περιέχει καφεΐνη. Διαλέγουμε απλό τσάι του βουνού, χαμομήλι, φασκόμηλο και πράσινο τσάι. Τα παιδιά το πίνουν και αυτό τα ανακουφίζει ευχάριστα.


Πορτοκάλια: συνήθως ξέρουμε ότι πίνουμε χυμό για να μην αρρωστήσουμε..αλλά μπορούμε να πιούμε φρέσκια πορτοκαλάδα για να ενυδατωθούμε και η λίγη ζάχαρη που περιέχουν θα μας δώσει ενέργεια. Επειδή είναι αρκετά όξινο φρούτο θέλει προσοχή στα ευαίσθητα στομάχια.
Smoothies: το φρουτένιο γιαουρτο-ρόφημα είναι πλούσιο σε βιταμίνες και αρέσει στα παιδιά. Φτιάξτε το με ότι έχετε στο σπίτι: γιαούρτι, μπανάνα, αχλάδι ή φράουλες. Τα προβιοτικά τρόφιμα όπως είναι το γιαούρτι δίνουν μια ώθηση στο ανοσοποιητικό μας και είναι και γευστικότατο!


Ζελέ: δεν είναι ακριβώς στέρεα τροφή γιατί σε θερμοκρασία δωματίου γίνεται σχεδόν υγρό..και για κάποιον που δεν τρώει τίποτα είναι η ιδανική μετάβαση προς την φαγητο-χώρα..Και τα νοσοκομεία το σερβίρουν πάντα..κάτι καλό θα κάνει!


Δημητριακά: αποτελούν κι αυτά καλή μετάβαση προς το φαγητό. Είναι θρεπτικά, δυναμωτικά και πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα.


Κρακεράκια: αν μαζί με τον πυρετό υπάρχει και στομαχάκι διαταραγμένο..τα κρακεράκια δεν θα αφήσουν άδειο το στομάχι, είναι εύκολα στην πέψη και θα βοηθήσουν τα παιδάκια να αναρρώσουν και να φάνε σιγά σιγά.

Αυτά βρήκα! Μην πάρετε κάτι σαν ιατρική συμβουλή..απλά μου φάνηκαν όλα πολύ λογικά και τα περισσότερα τα ήξερα και τα κάνω κιόλας!
Άντε, περαστικά στους αρρωστούληδες και τα παιδάκια να γιάνουν όσο πιο γρήγορα!
Πηγή: www.babble.com

20 σχόλια:

  1. ..ολα σημαντικα..και γευστικα..να σαι καλα για τις συμβουλες..καλο μηνα..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε για τις συμβουλές! Εμένα τα δικά μου στην αρρώστια προτιμούν κοτόσουπα και πορτοκαλάδα και γάλα με δημητριακά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα και καλό μήνα!!!Να σαι καλά πολύ ωραίες όλες οι συμβουλές σου!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυστυχώς τα περισσότερα πιτσιρίκια στις μέρες μας τρώνε μόνο ζελέ από αυτά!! (Η γρανίτα δεν σε κάνει χειρότερα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άστα Βέρα μου με τις ιώσεις!
    Δράμα η κατάσταση. Τα περάσαμε κι εμείς.
    15 μέρες κάναμε να κοιμηθούμε!!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα Βέρα μου.Πέρασα για ένα γεια.Φιλιά.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παθούσα κι εγώ... το Φιφίνι ταλαιπωρήθηκε για αρκετές μέρες, τώρα είναι καλά ευτυχώς! Ωραία λύση τα smoothies, θα το έχω υπόψη μιας που μου αρέσουν πολύ! Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όταν ήμουν παιδάκι η μαμά μου,μου έδινε παγωτό!
    Είχα προβλήματα με βρογχίτιδα και το παγωτό όσο περίεργο φαίνεται με βοήθησε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι εγω αναρωτιεμαι αν η γρανιτα βοηθαει!!!!
    Πολυ ωραιες ολες οι συμβουλες (μονο η γρανιτα μου φανηκε περιεργη).
    Ειδικα αυτο με τα smoothies δεν το ειχα σκεφτει και νομιζω θα αρεσει πολυ στην μικρη μου!

    καλο μηνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πω πω τέλεια μου φαίνονται όλα!
    ν' αρρωστήσω, λες; χι χι.
    αλλά οι αρρώστιες θέλουν και κουράγιο πολύ -για τις μαμάδες που, όπως είναι φυσικό, αγχώνονται λίγο παραπάνω...
    καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου.Ευχαριστούμε. Καλό μήνα σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μόνο μια μαμά κουκουβάγια μπορεί να προτείνει τόσο ωραίες συνταγές για ανακούφιση από την ίωση!
    Υπέροχα όλα και ότι πρέπει για την περίσταση
    ΚΑλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστούμε για τις συμβουλές σου! Πολύτιμες και καθημερινές!
    Καλό μήνα!
    Σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια στις αναρτήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ χρήσιμη ανάρτηση Βέρα μου!!! Καλό σου μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλημέρα
    πολύ ωραίες οι ιδέες που μας έδωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο καλή μου κουκουβάγια! Αυτό με τη γρανίτα πολύ μου αρέσει διότι όταν ήμουν πιτσιρίκα, μια μέρα με πονόλαιμο ήθελα σώνει κ καλά παγωτό. Πήγα κ πήρα, το έφαγα στο ψοφόκρυο κ μετά περδίκι! Κανείς δε με πιστεύει ότι αυτό το πράγμα βοηθάει! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άκρως επίκαιρη και πολύ χρήσιμη η συγκεκριμένη ανάρτηση:) Ευχαριστούμε που έψαξες και μας τα παρουσίασες όλα μαζί!!!!! Καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΤΕΤΟΙΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ......ΚΑΛΟ!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΙΔΕΕΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευτυχώς μέχρι στιγμής έχουμε αποφύγει τις... κακές συναναστροφές με τις ιώσεις! (Πρωτοφανές: συνήθως βγάζαμε το χειμώνα χεράκι-χεράκι!!!) Ωραίες ιδέες πάντως!!! Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή