Σελίδες

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Αποστείρωση ΤΕΛΟΣ!

Τις τελευταίες 20 μέρες μετά την επίσκεψη του παιδιάτρου, μας δώθηκε το ελεύθερο να σταματήσουμε την αποστείρωση. Κι αυτό γιατί η μικρή βάζει πια τα χέρια στο στόμα της. Κι όταν λέμε τα χέρια εννοούμε όοολα τα χέρια ,όχι ενα δάχτυλο, οπότε ποιος ο λόγος να αποστειρώνεις?

Πάει κι ο super αποστειρωτής της καλής μάρκας που κάνει μόνος του αποστείρωση κάθε 6 ώρες και κρατά τα σκεύη αποστειρωμένα για 24 ώρες (λες και θα περάσει 1 μέρα ΧΩΡΙΣ να ανοίξεις το καπάκι..πφ..). Οπότε πίσω στο κουτί του και αποθήκη, έζησε 3 ολόκληρους μήνες καλά ήτανε..

Τώρα δηλαδή πλένουμε τα μπιμπερό(ν) με ζεστό νεράκι και τα αφήνουμε να στεγνώσουν και είναι έτοιμα προς χρήση. Αλλά επειδή είμαι λίγο gadgetο-ψαχτούρα βρήκα ότι υπάρχουν επιτραπέζιες χρωματιστές ανάποδες κρεμάστρες και επιφάνειες για να βάζουμε τα μπιμπερό να στεγνώνουν. Να, δείτε παρακάτω:



Αυτό που μου άρεσε εμένα είναι το γκαζόν..(για να ρίχνω κάπου τις ευθύνες..του τύπου για όλα φταίει το γκαζόν ?!) το παρήγγειλα λοιπόν και το παρέλαβα σήμερα με χαρά νηπίου..σας το δείχνω για να είμαστε σωστοί, πώς φαίνεται δηλαδή το χωραφάκι με το γκαζόν στην κουζίνα μου! 


Αν θέλετε πληροφορίες για τις υπόλοιπες φωτό, πείτε μου!

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα,
    Συγνώμη για την παρέμβαση αλλά η αποστείρωση δεν κόβεται στους 3 μήνες από τους 9 τουλάχιστον έως τους 12 ίσως και παραπάνω. Τωρα μπορεί να είναι και άσχετο το σχόλιό μου αλλά το γάλα αναπτύσσει βακτήρια ή μύκητες (δεν θυμάμαι ακριβώς). Οπότε άσχετα από αν το παιδάκι βάζει ή όχι τα χέρια του στο στόμα, φάει με κουτάλι γλύφει το πάτωμα.. η αποστείρωση παραμένει μέχρι την ηλικία που σου είπα! Κάνε μια ερώτηση και κάπου αλλού αν θέλεις!

    Οι κρεμάστρες για τα μπιμπερό πολύ ιδιαίτερες!

    καλό βράδυ
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή