Σελίδες

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Φράσεις και Εκφράσεις

Όταν έχεις μωρό περνάς αρκετό χρόνο μαζί του. Και μέσα σε όλα του μιλάς κιόλας για να του προκαλέσεις το ενδιαφέρον, να γελάσετε, να τραγουδήσετε και φυσικά επειδή είναι η παρέα σου κάθε μέρα! Αυτά που λες βέβαια δεν έχουν καμμία σχέση με οτιδήποτε είχε βγει από το στόμα σου μέχρι τώρα..λες αστείες εκφράσεις, βγάζεις ποιηματάκια από το πουθενά και κυρίως γίνεσαι γλωσσοπλάστης..

Του εξηγείς τι κάνετε ανά πάσα στιγμή, για παράδειγμα: "τώρα πάμε στην αλλαξιέρα να βγάλουμε την πάνα με τα τσίσα και να βάλουμε μια καθαρή.."μέχρι εδώ καλά. 
Μετά όμως όταν αλλάζεις την πάνα λες: "πώπω τσίσα που έχει εδώ μέσα!" , "τι κατρουλού είσαι'συ", αν έχετε αγόρι "τι συντριβάνι είναι αυτόοο" και άλλα τέτοια του τύπου "τι θα κάνουμε με τον βρεγμένο ποπό..? θα τον πλύυυυνουμεε.."και τραβάς λίγο την φωνή.. ε, δεν νομίζω να τα είχατε ξαναπεί αυτά σε κανέναν μέχρι τώρα! (λέω εγώ, δεν ξέρω και τις ιδιοτροπίες του καθενός..)

Το ρέψιμο του μωρού είναι ένα από τα αγαπημένα μου κι αυτό γιατί προκαλεί αντιδράσεις..αντρικές κυρίως. Έχεις ταΐσει λοιπόν το μωράκι σου και το σηκώνεις στον ώμο για να ρευτεί. Ξέρεις ότι πρέπει να βγάλει τον αέρα για να κοιμηθεί ήσυχο και ασφαλές. Και εκεί αρχίζεις πάλι τα λογάκια. 
Στην αρχή κανονικά: "έλα παιδάκι μου να ρευτείς", "τι καλό παιδάκι που είσαι και έφαγες ωραία" και τέτοια. Αν το παιδάκι αργεί να ρευτεί αρχίζεις τα παρακάλια.. "σε παρακαλώ κάνε ένα ρεψιματάκι, σε παρακαλώωω". Και μετά όταν επιτέλους ρεύεται λες το καλύτερο:" μπράβο αγάπη μου, αυτό ήταν ρέψιμο, μπράβο σου, ήταν τέλοιο! " Όποιος άντρας κι αν είναι στον ίδιο χώρο θα μιλήσει. Θα πει: "στο μωρό λες μπράβο αγάπη μου και όταν εγώ ρεύομαι λες: σταμάτα πια γαϊδούρι, τι αηδία είσαι!" Ε, τι να του απαντήσεις, πείτε μου!

Και κάτι που μας συνέβη πρόσφατα. Η μικρή είχε λίγο δυσκοιλιότητα τις τελευταίες μέρες. Περιμέναμε τα κακάκια δηλαδή. Όταν ήρθε η ώρα, μετά από 2,5 μέρες (μην ανησυχείτε, συμβαίνει) αυτά που είπαμε ήταν τα εξής: "μπράβο το κορίτσι μας που έκανε κακάκια και τι ωραία που είναι τώρα, ουφ ξαλαφρώσαμε, μπράβο αγαπούλα μου δεν θα πονάς πια, αυτό είναι, κάνε κι άλλα κακάκια για τη μανούλα, ουου, αυτό είναι!".Μα είχατε ποτέ τέτοιο ενθουσιασμό για ανάλογη περίπτωση???
Μιλούσα με εγκυμονούσα φίλη μου στο τηλέφωνο εκείνη την ώρα..και μου λέει "σιγά, κι εγώ είχα να πάω στην τουαλέτα μια βδομάδα, δεν έκανα κι έτσι! ". Κι εγώ βέβαια απάντησα: "περίμενε, και σου'ρχεται..θα έρθει η ώρα που θα έχεις το μωρούλι σου και θα παρακαλάς να ρευτεί, να κάνει κακά, να φάει κτλ !" Αλήθεια είναι! Δεν το περιμένεις αλλά έτσι είναι!

Να επισημάνουμε ότι πολλά από αυτά τα λογάκια έχουν γίνει και τραγούδια αυτοσχέδιας βέβαια μελωδίας και με πιο alternative στίχους!


Και κλείνοντας να πούμε και κάτι πιο ευχάριστο..γιατί η ανάρτηση μέχρι τώρα ήταν μόνο για τσίσα, ρέψιμο και κακάκια (sorry αλλά σ'αυτή την ηλικία δεν κάνουμε και τίποτα άλλο..). Ας πούμε για το πώς αποκαλούμε το μωρό μας. Λοιπόν, ξεκινάμε με τα εξής ζωάκια: καρχαρίνι, κροκόδειλος, σαυρίτσα, αλεπουδάκι και φυσικά κουκουβαγιάκι! Συνεχίζουμε με την κατηγορία ζαχαροπλαστικής: λουκουμαδάκι, καραμελίτσα, κουρκουμπίνι, ζελεδάκι. 
Και τέλος τα αγαπημένα γλωσσοπλαστικά: μπιμπίνι, μπουμπούκα, σουσούκα, πιτσίνι και καρκαλέντζος (αυτό είναι της γιαγιάς..σημαίνει λέει κάτι ψηλό - ότι του φανεί του Λωλο-Στεφανή λέω εγώ- ). 

Αυτά ήταν κάποια από τα δικά μας, όσο για το τι έχουν ακούσει τα αυτιά μου από άλλους γονείς..σε επόμενη ανάρτηση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου