Σελίδες

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

3 μήνες μαζί !

Σήμερα λοιπόν 09 Σεπτεμβρίου 2011 το δικό μου ζουζούνι γίνεται 3 μηνών!

Πώς πέρασε ο καιρός απίστευτο μου φαίνεται..τον τελευταίο μήνα που η μικρή μας κοιτάζει κανονικά και γελάει μου φαίνεται πιο..παιδάκι.

Και μετά λέω: τι παιδάκι καλέ, μωρό είναι! Και έπειτα υπάρχουν άλλες φορές που πιάνω τον εαυτό μου να της συμπεριφέρομαι σαν να είναι 20 ημερών!

Δεν μου έχει ξανασυμβεί αλλά νομίζω ότι το καταπληκτικό σε αυτές τις ηλικίες είναι ότι βλέπεις διαφορές και αλλαγές σχεδόν κάθε μέρα..μία που θα γελάσει όταν γελάς, μια μικρή κραυγούλα όταν της τραγουδάς, τα ματάκια που σε ακολουθούν όταν περπατάς στο δωμάτιο, τα πόδια που χτυπάνε σαν τρελά πάνω στην αλλαξιέρα, τα χεράκια που πιάνουν λίγο την πιπίλα..και τόσα άλλα υπέροχα μωρουδιακά καθημερινά!

Μερικές φορές λέω στον άντρα μου, κοίτα την τώρα γιατί ποτέ δεν θα την ξαναδούμε έτσι, κάθε μέρα μεγαλώνει..

Από εκεί που ήμασταν 1ο τρίμηνο φτάσαμε λοιπόν τους 3 μήνες..
και πόσα έχουμε να δούμε ακόμα, ε..?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου