Σελίδες

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Πέρασαν οι μέρες...Χριστούγεννα!

Πάει κι αυτή η βδομάδα..Παρασκευή έφτασε..αύριο Παραμονή Χριστουγέννων!
Πάντα θέλω να κάνω τα ψώνια στο super market το πρωί για να είναι γεμάτα τα ράφια. Βέβαια συμβαίνει πάντα το εξής αστείο και χαζό συγχρόνως..φτάνει παραμονή απόγευμα και βλέπω ότι δεν έχω αλεύρι για το ψωμάκι που ήθελα να κάνω ή κρέμα για το ογκρατέν..και τρέχω σαν να μην υπάρχει αύριο στο mini market της γωνίας και πληρώνω το αλεύρι όσο όσο σαν να έχουμε κατοχή..αλλά τόσο που το χρειάζομαι τελευταία στιγμή που θα το αντάλλαζα με κάτι άλλο!


Τα μικρο-δωράκια μου τα πήρα όλα. Σήμερα που ήμουν μόνη στο σπίτι έστησα και έναν κρυμμένο θησαυρό για τον αντρούλη μου..χεχε, έτσι για να διασκεδάσω λίγο να τον βλέπω να ψάχνει τα κρυφά σημεία του σπιτιού..ελπίζω να του αρέσει!
Από τώρα ονειρεύομαι την γέμιση της γαλοπούλας της μαμάς μου και το ρολό με γλάσο που φτιάχνει τέλεια! Μα πόσο θα φάμε πάλι..ε, είναι οι μέρες τέτοιες, όπως λένε όλοι..


Έφτιαξα και χριστουγεννιάτικες καρτούλες με τη μικρή! Τις εκτύπωσα και τις δώσαμε στους δικούς μας να τις στολίσουν κάτω από το δέντρο τους. Έφτιαξα και μία για εδώ..
Σας εύχομαι λοιπόν.. 
Να έχετε Γλυκά και Καλά Χριστούγεννα! 
Να ευχαριστηθείτε το χρόνο με τις οικογένειες σας! 
Να απολαύσετε τα παιδάκια σας, όσοι έχετε, και όσοι δεν έχετε με το καλό να αποκτήσετε!
Να ξεκουραστείτε και να φάτε και λίγο παραπάνω..δεν πειράζει!
Να χουχουλιάσετε αγκαλιά στον καναπέ και να χαζέψετε ταινίες.
Να έχετε καλή τύχη όσοι παίξετε χαρτάκι!
Να είστε καλά και να περάσετε όσο πιο όμορφα μπορείτε!

11 σχόλια:

  1. Καλά Χριστούγεννα Βέρα! Εγινα κι εγω κουκουβάγια και σου κάνω κουκου τετοια ώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τόσο γλυκιά η καρτούλα !!
    Πολλά φιλάκια, διασκεδάστε το :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα που περιγράφετε τα Χριστούγεννά σας και τι ωραίες ευχές... Μπράβο σας και πάλι μπράβο!

    Με εκτίμηση,
    Τhe Craziest Class (Δήμητρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφα που περιγράφετε τα Χριστούγεννά σας και τι ωραίες ευχές! Μα δεν έχω ξαναδεί πιο ωραίο blog το πως τεριάζει το σκηνικό με τον τίτλο και τις αναρτήσεις σας είναι Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ε-Σ TO δικό μου blog είναι www.emunusualcompany.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφα!
    Δ.λ.δ οι περιγραφές σου είναι πολύ όμορφες και θέλω να σου "πως" να περάσεις εξ΄ίσου όμορφα αυτές τις γιορτινές ημέρες με την οικογένειά σου!

    Καλά Χριστούγεννα!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου για τις γιορτινές μέρες. Να χαίρεσαι τη μικρή που μόνο κουκουβαγιάκι δεν είναι . Χρόνια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφες ευχές!!Να περάσεις κι εσύ πολύ όμορφα Χριστούγεννα!Με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά Χριστούγεννα με αγάπη, ευτυχία, ανθρωπιά, υγεία, γαλήνη στην ψυχή κι ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά χαρούμενα Χριστούγεννα με υγεία!!!!Χρόνια Πολλά!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά Βέρα μου! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και καλό blogging φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή