Σελίδες

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Βόλτες!

Αυτό που ευχαριστιέμαι αυτές τις μέρες εκτός από τις χουχουλιαρο-καταστάσεις είναι οι βόλτες μας! Μπουφάν, σκουφάκι, τσάντα αλλαγής, φωτογραφική μηχανή και φύγαμε! Α! Και μανταρίνια σε σακουλάκι! Είναι το τελευταίο κόλλημα της Αθηνάς και παίρνω παντού μαζί μου! 
Πήγαμε λοιπόν στο Γκάζι, στη χριστουγεννιάτικη ιστορία στην Τεχνόπολη. Για αρχή επισκεφτήκαμε τον Άγιο Βασίλη. Η μικρή ήταν τόσο διστακτική και τον κοίταζε με ένα ύφος..και δεν έκατσε βέβαια στα πόδια του! Και λογικό μου φαίνεται να σας πω..όσο και να αναγνώρισε την φιγούρα, παραμένει ένας ξένος, χοντρός με άσπρα μούσια και κόκκινα ρούχα! Του χρόνου που θα καταλαβαίνει ακόμα περισσότερα μάλλον θα πάει πιο κοντά..για να μην φανταστώ τι θα του πει!


Στον εξωτερικό χώρο υπήρχαν 3 καρουσέλ αλλά δυστυχώς ήταν για λίγο μεγαλύτερα παιδάκια που μπορούν να μπουν μόνα τους κι έτσι εμείς απλώς τα χαζέψαμε. Είχε και παγοδρόμιο που όμως πάλι δεν μπήκαμε γιατί δεν ήταν για την ηλικία μας (και τη δική μας εννοώ..χεχε). 
Μπήκαμε όμως στην Παραμυθοχώρα που ήταν πολύ ωραία! Ο μολυβένιος στρατιώτης, η Σταχτοπούτα, τα στρουμφάκια..είχε αρκετά! Περιφραγμένα βέβαια για να αντέξουν μέχρι αρχές Ιανουαρίου που κλείνουν. 


Είχε και ένα σπιτάκι με τρύπες για να βάλεις το κεφάλι σου από μέσα και να είσαι σαν ξωτικό! Και μ'αρέσουν αυτά! Ε, λοιπόν, εγώ και τα 5χρονα ενθουσιαστήκαμε τόσο..τι να πεις!


Κάτι που επίσης μας άρεσε είναι ότι έχει ωραίες λιχουδιές στα κιόσκια! Κρέπες, ντόνατς από αυτά που έχουν γίνει γνωστά τελευταία (πολύ ωραία!) και frozen yogurt που μ'αρέσει!
Θα καθόμασταν περισσότερο αλλά πήγαμε μέρα που έκανε πολύ κρύο και παγώσανε τα χέρια μας! Αλλά αυτές τις μέρες που έχει λιακάδα θα είναι τέλεια! Και αν έχετε χρόνο πίνετε κι ένα καφεδάκι στο Γκάζι μετά!

12 σχόλια:

  1. Μπραβο που την τρεχεις σε τετοια. Εγω να σου πω την αληθεια, μεχρι περσι που ηταν δυο, θεωρουσα οτι δεν θα καταλαβαινει και πολλα και δεν την ειχα παει σε πολλα. Φετος βεβαια δεν αφησαμε τιποτα :) Ανεβηκαμε σε ολα τα καρουζελ (ανεβαινω κι εγω μαζι της) και τρενακια και καθισαμε σε ολες τις αγκαλιες του Αγιου Βασιλη. Η δικη μου ειναι 3ων τωρα κι ακομη ειναι διστακτικη, μη νομιζεις οτι καθεται. Με εμενα διπλα κι αυτο με το ζορι :):) Ακριβως οπως τον κοιταει η Αθηνουλα κοιταζε και η Ισμηνη.

    Να περασετε υπεροχα Βερα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ά!.εσείς περάσατε πολύ ωραία...Να είστε καλά και να το ξανακάνετε!
    Καλή Πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λέμε να πάμε και εμείς Γκάζι με τα παιδιά αυτές τις μέρες. Έχω ακούσει και καλά και μέτρια σχόλια. Μπράβο σας που περάσατε όμορφα με την Αθηνούλα!!! Αυτό έχει άλλωστε σημασία.
    Πάλι για φαί διαβάζω Βέρα (ντόνατς, κρέπες, frozen yogurt!) και σκέφτομαι "πόσο θα φάμε ακόμα....έχουμε και την πρωτοχρονιά!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τί όμορφη βόλτα! που ακριβώς βρίσκεται στο Γκάζι; Να περνάτε όμορφα μαμά και κόρη!!Καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι ωραία!! κι εμένα μου αρέσουν οι χριστουγεννιάτικες βόλτες!! Καλή πρωτοχρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπάρχει κάτι ομορφότερο, από αυτές ακριβώς τις στιγμές, με το μικρό σου αγγελούδι????????
    Καλή χρονιά να έχετε!!!
    Με υγεία κ' πολλά-πολλά (πολλά όμως!!!) γέλια!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το να βγαλεις φωτογραφιες σαν ξωτικο εγω το καταλαβαινω αλλα γιατι δεν εκμεταλευτηκες την κατασταση να μπειτε μαζι στο καρουζελ...Δεν θα μπαινες για σενα για το παιδι καλε θα το εκανες!Καλη Χρονια Βερα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφα! Πολύ ωραία πρέπει να περάσατε! Αλλά δυστυχώς για μεγαλύτερες ηλικίες τα περισσότερα!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα περάσατε
    Καλή χρονιά με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Bέρα μου τι υπέροχη βόλτα ήταν αυτή! Μπορεί να την κάνουμε κι εμείς αφού νομίζω ότι και μόνο οι εικόνες είναι αρκετές για να γεμίσει η ψυχούλα τους ομορφιά!!! Μπράβο Βέρα μου. Σε φιλώ πολύ πολύ και εύχομαι με το καλό να μας μπει η νέα χρονιά!!! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ τι ωραία βόλτα! Ζηλεύω! Θέλω κι εγώ Άγιο Βασίλη και ξωτικά και λιχουδιές στα κιόσκια!!!!
    Πάντα έτσι ωραία να περνάτε! Πολλά φιλιά και καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάρα πολύ όμορφες βόλτες....
    Καλή πρωτοχρονιά και μια καλή χρονιά εύχομαι. με υγεία, αγάπη και πολλές βόλτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή