Σελίδες

Τετάρτη, 20 Ιουλίου 2011

We all scream for ice cream!

Το παγωτό είναι η καλοκαιρινή αγαπημένη λιχουδιά των παιδιών και όχι μόνο. Είναι ένα σνακ που το βρίσκουμε παντού και χωρίς ιδιαίτερο κόπο και μπορούμε να έχουμε ένα μικρό θρεπτικό γεύμα για το παιδί μας, ιδιαίτερα εύπεπτο και δροσιστικό.

Η εντύπωση ότι το παγωτό δεν έχει καμιά διατροφική αξία είναι λανθασμένη. Είναι ένα ιδιαίτερα θρεπτικό σνακ που αν καταναλωθεί στη σωστή ποσότητα μπορεί να προσφέρει στα παιδιά πλούσια θρεπτικά συστατικά όπως ασβέστιο, υδατάνθρακες, μέταλλα και βιταμίνες. Σχετικά με το ασβέστιο που περιέχει, τα 100γρ. παγωτού που αντιστοιχεί περίπου σε μια μπάλα, μας προσφέρουν 100-120 mg ασβέστιο ενώ ένα μπολ (περίπου 200γρ.) παγωτό βανίλια ή σοκολάτα δίνει τόσο ασβέστιο όσο ένα ποτήρι γάλα!

Οι θερμίδες κυμαίνονται από 80-300 τα 100γρ. Αυτό που συστήνεται από τους διατροφολόγους είναι 1-2 παγωτά την εβδομάδα, ίσως και λίγο παραπάνω αρκεί βέβαια οι δραστηριότητες του παιδιού εκείνη την ημέρα να είναι αρκετές έτσι ώστε να υπάρχει ισορροπία! Άρα δεν λέμε "όχι" στα παγωτά απλά προσέχουμε τις υπερβολές.

Να μην ξεχνάμε και τα πιο χαμηλά σε θερμίδες παγωτά όπως τα σορμπέ, τα light και οι γρανίτες που είναι εξίσου γευστικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου