Σελίδες

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Μην κλέβετε ξυραφάκια, καλέ!

Εσείς πόσους φίλους/γνωστούς έχετε που τον τελευταίο χρόνο έχουν αφήσει μούσι; Νομίζω πως αν περπατήσουμε σε έναν κεντρικό δρόμο θα ψάχνουμε πια με το κιάλι για να βρούμε άντρα ξυρισμένο! Και για να μην παρεξηγηθώ... Μου αρέσουν οι μουσάτοι, το λέω :-) Απλά, όχι όλοι οι μουσάτοι. Αγόρια, προσοχή και κορίτσια, πείτε στα αγόρια σας να το έχουν περιποιημένο και καθαρό το μούσι τους, όχι μούσι να ’ναι και ό,τι να ’ναι. Κοντούτσικο και φροντισμένο, δηλαδή ωραία ξυρισμένο! 

Αχ, αυτά τα αγόρια μας έχουν τα καλύτερα ξυραφάκια! Τώρα αυτό, αλήθεια είναι ή όχι; Θα τολμήσω να πω πως όχι. Ευτυχώς που τελευταία οι εταιρείες φροντίζουν και για μας τα κορίτσια και φτιάχνουν ξυραφάκια που να καλύπτουν και τις δικές μας ανάγκες.

Γι' αυτό λέει κι η Bic "Κλέψ’ του την καρδιά, όχι το ξυραφάκι"! Και αν δεν ξέρει η Bic από ξυραφάκια, τότε ποιος ξέρει; Και είμαι σίγουρη πως όσες κοπέλες διαβάζετε, μέσα στο μπάνιο σας έχετε ένα ξυραφάκι Bic. Δεν ξέρω αν έχετε το Flexi Lady βέβαια... γιατί αυτό είναι το σούπερ «εργαλείο» για μας το καλοκαίρι και όχι μόνο το καλοκαίρι. Να τα λέμε αυτά, κορίτσια, καθαριότητα και όμορφα φροντισμένη επιδερμίδα όλο το χρόνο :-) 

Το δοκίμασα το Flexi Lady και έμεινα ευχαριστημένη. Και έβγαλα και μια φωτογραφία για να σας το αποδείξω! Το υπέρ-φανταστικό hipster στυλ μου μεταμορφώνεται στο δικό μου κουκουβαγίστικο στυλ κι ας ξέχασα να βάλω τα γυαλιά μου!


Όχι, πείτε μου! Στην before εκδοχή, δεν είμαι καλύτερη από τη νικήτρια της περσινής Eurovision; Πώς την έλεγαν, Κοντσίτα;;; Χαχα! Εννοείται βέβαια πως σας κάνω πλάκα! Μην νομίζετε πως ξυρίζομαι στο πρόσωπο... απλά δεν ήθελα να σας δείξω γαμπίτσα, βρε παιδιά, είμαι ακόμα και άσπρη άσπρη, πού να πάω με τα πόδια της λευκής χήνας; Γι' αυτό σκέφτηκα να photoshop-ιαστώ για να γελάσουμε λίγο! Τώρα που την ξανακοιτάζω τη φωτογραφία, φέρνω λίγο και στον Παβαρότι στα νιάτα του ή μάλλον καλύτερα στον Prince! Ναι, αυτό είναι! Θα ήμουν και πολύ γόης hipster τύπος, έτσι δεν είναι; Θα με κοιτάζατε στο δρόμο;

Ας γυρίσουμε όμως στο θέμα μας, το ξύρισμα που κάνουμε σαν γυναίκες. Μην δανείζεστε τα ξυραφάκια των αντρών σας. Αλήθεια, δεν κάνει, είναι ενάντια στους κανόνες υγιεινής. Αν έχετε διαλέξει το ξύρισμα σαν μέθοδο αποτρίχωσης για τα πόδια/μασχάλες/μπικίνι θα ξέρετε πως είναι ο πιο άμεσος, γρήγορος και οικονομικός τρόπος. Αλλά επειδή τα αποτελέσματα του ξυρίσματος διαρκούν λίγες μέρες, χρειαζόμαστε ένα καλό ξυραφάκι αντάξιο με αυτά της αντρικής σειράς και λίγες συμβουλές για να πετύχουμε καλύτερα αποτελέσματα. Το ξυραφάκι είπαμε, θα δοκιμάσετε κι εσείς το Flexi Lady, πάμε να δούμε και μερικές συμβουλές που μου έστειλε η Bic σε ωραίο φυλλαδιάκι και αξίζει να μοιραστώ μαζί σας. 

  • Αν έχετε στο πρόγραμμα να πάτε παραλία, ξυριστείτε το προηγούμενο βράδυ. Να προλάβει να ξεκουραστεί το δέρμα σας και να μην τσούζει μόλις μπείτε στη θάλασσα. Σίγουρα το έχετε πάθει :-)
  • Μην ξεχνάτε να κάνετε απολέπιση. Το δέρμα θα είναι πεντακάθαρο και το ξύρισμα θα είναι πιο βαθύ και απαλό. Και εννοείται το αποτέλεσμα θα διαρκεί περισσότερο. 
  • Προτιμήστε το ζεστό νερό όταν ξυρίζεστε. Κάνει το δέρμα πιο ελαστικό και μαλακώνει τις τρίχες.
  • Για να ξεπλύνετε τα πόδια σας όμως προτιμήστε δροσερό νερό. Το κρύο νερό κλείνει τους πόρους και τονώνει την επιδερμίδα.
  • Να αλλάζετε το ξυραφάκι σας τακτικά. Όταν έχουμε ένα ξυραφάκι πολύ καιρό αναγκαζόμαστε να το πιέζουμε προς τα κάτω για να ξυρίσει καλά. Ας πάρουμε ένα καινούριο!
  • Αν μπορείτε, πάρτε και ένα gel ξυρίσματος. Κι όμως υπάρχει και για τις γυναίκες, το ξέρατε; Η Bic μου έστειλε κι ένα gel μαζί με τα ξυραφάκια και το δοκίμασα. Το ξυραφάκι δεν ζορίζεται και το δέρμα μένει απαλό. Καμία σχέση με το απλό σαπούνι/αφρόλουτρο.
  • Αν ξυρίσετε τις μασχάλες σας, προτιμήστε να βάλετε μετά αποσμητικό χωρίς αλκοόλ για να αποφύγετε ερεθισμούς. 
  • Χρυσός κανόνας για το τέλος: ενυδάτωση! Μια καλή ενυδατική, δροσερή κρέμα για μετά το ξύρισμα είναι αυτή η έξτρα φροντίδα.

Να πω και κάτι για τις μασχαλίτσες μας. Μια τύπου μόδα έχει ξεκινήσει στα εξωτερικά και φωτογραφίζονται κάποιες stars (τέλοσπάντων) με αξύριστες μασχάλες, κάποιες βαμμένες κιόλας. Και τρέχουν εδώ στα εγχώρια οι πιο εναλλακτικές να κάνουν το ίδιο. Sorry, sorry, sorry, κορίτσια. Δεν είναι κουλ αυτή η τάση, δεν δείχνει καθαριότητα και απωθεί τους άντρες. Ορίστε, το είπα! 

Και για να κλείσουμε, να θυμάστε κορίτσια, κλέψτε καρδιές αυτό το καλοκαίρι, όχι ξυραφάκια :-)

post signature

13 σχόλια:

  1. αχαχαχα!!!
    Δεν υπάρχεις! όσο και να συμφωνώ μαζί σου σε αυτά που γράφεις, δεν μπορώ να μην ομολογήσω πως περισσότερο στάθηκα στην φωτογραφιάρα!!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κουκουβαγίτσα μου!
    Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εεεε...καλά έχεις δώσει ρεσιτάλ !!! χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η φωτογραφία είναι άπαιχτη! Πλάκα πλάκα σου παει το μούσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε φίλη, είσαι τρελοκομείο, όχι ότι δεν το ήξερα, αλλά υποκλίνομαι! Βγες εσύ με μούσι να κλέψεις καρδιές, να βγάλω εγώ τη γάμπα, να έρθει μια ισορροπία στην παρέα ρε παιδί μου! :)))) Είσαι άπαιχτη σε αυτή τη φωτογραφία. Δεν θα τη ξεχάσω ποτέ των ποτών αγαπητή Βεροντσίτα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η φωτογραφία όλα τα λεφτά!!!!! Θα ήταν τέλεια για διαφήμιση, cover σε περιοδικό.... πάντως οι συμβουλές είναι πολύτιμες μιας κι εγώ είμαι οπαδός του ξυραφιού! Καλό ΠΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εισαι θεα, τελος! Το ποσο γέλασα, δε λέγεται, με τη φωτογραφια. 😂😂😂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και έλεγα σε ποιον μου φέρνεις με το μούσι... Όντως ίδιος ο Prince :)
    Γέλασα με τη φωτογραφία (χαμογέλασα για την ακρίβεια) γιατί με τέτοια θρίλερ μέρα με όσα συμβαίνουν, δε μου βγαίνει εύκολα γέλιο.
    Φιλιά. Και όχι, η αξύριστη μασχαλίτσα δεν είναι in. Και ας την υιοθετούν celebrities.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχα εισαι φοβερη Βερα μου!! τι τελεια φωτο!!! Συμφωνων παντως για τις μασχαλες..Κι ας εχουν ολα τα χρωματα του ουρανιου τόξου!! Ειναι μπλιαχ!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ καλοκαιρινή και cool ανάρτηση, Βέρα μου! Κι εγώ χρησιμοποιώ μόνο ξυραφάκι για την αποτρίχωση, γιατί έχω τραυματική εμπειρία με ταινίες κρύου κεριού! Και θα συμφωνήσω πώς αυτή η ξενόφερτη μόδα με τις αξύριστες και (κακο)βαμμένες μασχάλες για μένα είναι τόσο κακόγουστη και απωθητική που με αφήνει παντελώς ασυγκίνητη ως beauty blogger! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χα χα κλαίω με την φωτό, εκπληκτική!! Τα τιπ του ξυρίσματος πολύ καλά τα ακολουθώ και εγώ!! Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτική! Θεά! Υποκλίνομαι! Δεν ήξερα για τη νέα τάση στις αξύριστες μασχάλες.... Όχι λέω κι εγώ, ξυρίστε τες επειγόντως κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μας αποτέλειωσες με τη φώτο!!!! Είσαι έτη φωτός μπροστά από την εποχή σου ρε φιλενάδα!!!!
    Μιας κ εγω χρησιμοποιώ τη μέθοδο του ξυραφακίου (!!!) σίγουρα θα αγοράσω αυτά τα bic που δεν τα γνώριζα και το gel διότι δανείζομαι και τον αφρό του χάσμπαντ εκτός από το ξυραφάκι του! Σε λίγο θα τα κλειδώνει με λουκέτο:)
    Πράγματι η νέα μόδα με τα μούσια στους αντρες έχει γίνει εμμονή και η αλήθεια ειναι πως δεν ταιριάζει σε όλους ή δεν περιποιούνται τις τρίχες τους ανάλογα.
    Έχουμε πει...τη μόδα τη φοράμε, δεν μας φοράει! Λίγη αυτογνωσία επιτέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ότι και να πω είναι λίγο γι' αυτή την αναρτησή σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή