Σελίδες

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Τα εργαλεία κουζίνας δεν τελειώνουν ποτέ!

Και το πιστεύω αυτό! Κάθε φορά που επισκέπτομαι κατάστημα με είδη σπιτιού όταν φτάνω στο τμήμα των κουζινικών κάθομαι και χαζεύω. Και πάντα σκέφτομαι πόσα ΔΕΝ έχω! Δεν έχω κεραμικά χρωματιστά μαχαίρια που κάθε φορά που τα βλέπω τα ζηλεύω..Δεν έχω κουτάλες σερβιρίσματος για όλα τα φαγητά. Δεν έχω θερμόμετρο για να ελέγχω τη θερμοκρασία βρασμού σε κάποια γλυκά. Δεν έχω αυγοδάρτη ούτε εργαλείο αφαίρεσης κουκουτσιών. Δεν έχω λαβίδες για όλες τις χρήσεις. Δεν έχω, δεν έχω! Βέβαια τη δουλειά μου την κάνω και με αυτά που έχω αλλά να..κάθε φορά που βλέπω εργαλεία κουζίνας τρελαίνομαι..
Όλα αυτά τα λέω γιατί κάτι ανακάλυψα πάλι! Η εταιρία Boon είναι γνωστή για τα ιδιαίτερα design-άτα αντικείμενα της που απευθύνονται σε μωράκια και στις μαμάδες τους. Εμείς μέχρι στιγμής έχουμε ένα στεγνωτήρα για μπιμπερό που είχα δείξει παλιότερα εδώ, αλλά κάθε φορά που βλέπω τα προϊόντα της ενθουσιάζομαι και τα θέλω όλα βέβαια..
Ένα πράγμα θα σας πω, θα σας δείξω και τη φωτογραφία και θα καταλάβετε. Κάτι που επίσης λείπει από την κουζίνα μου είναι αυτά τα εργαλειάκια που κόβουν φρούτα και λαχανικά σε συμμετρικά πανέμορφα κομματάκια! Ορίστε λοιπόν!


Άσχημα νέα μαχαιράκι..Αυτά τα εργαλεία κάνουν τη ζωή της μαμάς μαγείρισσας λίιιιγο πιο εύκολη.. 
Το πρώτο εργαλείο καταργεί και την επιφάνεια κοπής! Κόβει την μπανάνα σε κέρματα για να φάει το πεινασμένο μαϊμουδάκι σας! Το δεύτερο είναι ο απόλυτος καθαριστήρας καθώς βγάζει σποράκια, φυλλαράκια και ότι άλλο περιττό και αφήνει καθαρή τη φραουλίτσα έτοιμη για φάγωμα!  Το πρασινάκι κόβει σε φέτες τα πάντα! Το λένε και ανοξείδωτο ninja! Φράουλες, τυρί, ντομάτα..τα πάντα! Κοστίζουν 10$, 12$ και 18$ με τη σειρά.
Εντάξει, δεν λέω ότι είναι απαραίτητα.. αλλά δεν είναι πολύ παιχνιδιάρικα;
Όλη τη σειρά προϊόντων της Boon θα τη βρείτε εδώ: www.booninc.com.

5 σχόλια:

  1. Panta xrhsima ola ta ergaleia. Emena m´aresoyn ayta ta paidika poy xrhsimopoioyme sta mathimata mageirikis me ta polla xrwmata

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόνο εμένα δε συγκινούν τα διάφορα εργαλεία...θα ήθελα κάποια, αλλά αυτό που βαριέμαι περισσότερο είναι να ψάχνω το κατάλληλο για την κάθε δουλειά..είμαι λίγο άρπα κόλα...με τα πολλά αντικείμενα χάνω το μπούσουλα!
    Ή απλά κάνω τη ζωή μου πιο εύκολη...ανάλογα το πως το βλέπει κανείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχχ σε νιώθω Βέρα μου!! Κι εγώ τρελαίνομαι για κάτι τέτοια περιττα αλλά όμορφα!! Μυστικάκι: εγώ για τις φράουλες χρησιμοποιώ πλαστικό καλαμάκι...Τις σουβλίζω με το καλαμάκι και γίνονται μια χαρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα!Συμφωνω και εγω με το καλαμακι.Ετσι τις εκανα γλυκο του κουταλιου.Βαζεις το καλαμακι απο την κατω πλευρα και το σπρωχνεις προς το κοτσανι.Αφαιρειται τελεια.Παντως οταν μπαινω σε μαγαζι που εχει τετοια χρωματιστα εργαλεια αισθανομαι σαν παιδι σε παιχνιδομαγαζο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειναι πολυ ομορφα πραγματι Βερα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή