Σελίδες

Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Μπαλκονο-θεραπεία!

Το μικρό μπαλκόνι μας στο εξοχικό το βλέπει ο ήλιος τις περισσότερες ώρες της ημέρας. Και παρ'ότι δεν έχουμε τέντα εγώ το απολαμβάνω πολύ σε αντίθεση με τους υπόλοιπους που θέλουν σκιά. Χθες το μεσημέρι και αφού όλοι έπεσαν για μεσημεριανή σιέστα, και η Αθηνούλα βέβαια, βγήκα στο μπαλκόνι. 
Και είχε τόση ζέστη..και ήλιο..πολύ ήλιο! Πάω στο μπάνιο να δω αν έχουμε κανένα αντιηλιακό αλλά τίποτα. Και μετά θυμήθηκα ότι μαζί με το βρεφικό αντιηλιακό στο φαρμακείο μου δώσανε και δειγματάκι από ένα παιδικό. Έψαξα στην τσάντα μου και το βρήκα. Έβαλα στο πρόσωπο και στα χέρια και κάθισα. Όσο περνούσε η ώρα ζεσταινόμουν! Ε..στο τέλος έμεινα με το φανελάκι και την φόρμα μου σηκωμένη σαν σορτσάκι..χαχα..να λιαστούν κι οι γαμπίτσες! Απόλαυσα τον ήλιο και την ησυχία του μεσημεριού. Έκατσα 45 λεπτά! Το πιο ωραίο όμως ήταν η μυρωδιά του αντιηλιακού. Αν και παιδικό μύριζε καλοκαιράκι! Είναι η μυρωδιά του αντιηλιακού τόσο χαρακτηριστική και τόσο..τόσο..φανταστική, μοναδική..απλά καλοκαιρινή! Σου φέρνει στο μυαλό αμέσως την εικόνα της θάλασσας, της παραλίας..σαν να ακούς να σφυρίζει η άμμος όταν φυσάει το αεράκι ή σαν να αισθάνεσαι τα καυτά άσπρα βότσαλα..αχ..τι ωραία..
Όμορφα περάσαμε..κάναμε τις βόλτες μας, ήπιαμε τους καφέδες μας (δυστυχώς λίγοι ήταν ηλιόλουστοι..), ψαρέψαμε και ξεκουραστήκαμε.


Η φωτογραφία είναι από βόλτα μας στο δασάκι της Ερμιόνης!
Περάσανε οι μέρες και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής..είμαστε σπίτι μας! Καλόμαθε και η μικρή στις βόλτες πρωί-απόγευμα και τι θα κάνουμε τώρα στην πόλη..
Καλώς σας βρήκα!

8 σχόλια:

  1. Πάντα έτσι όμορφα να περνάτε!! καλησπέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα κι από εμένα.
    χι χι και τί ωραία που μαυρίζει αυτός ο ανοιξιάτικος ήλιος!
    παίρνω το βιβλιαράκια μου και πάω στη βεράντα.
    χαρά θεού.
    αντηλιακό απαραίτητο.
    με τον καλό καιρό κι η ζωή στην πόλη είναι καλύτερη, ελπίζω.
    καλή σας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βέρα μου, γιαυτό σε χάσαμε, λιαζόσουνα στις παραλίες και στα μπαλκόνια, ζηλεύω, θέλω και γω ήλιο και θάλασσα.
    Θάλασσα έχω, ήλιο γυρεύουμε, μας τάραξε στις βροχές απο το Πάσχα έως και χθες.
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βέρα μου εσύ πήρες ήλιο και για το σπίτι απ' ότι κατάλαβα!! Καλή επιστροφή και καλή προσαρμογή!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι που περνέτε τόσο όμορφα. Κι εγώ λατρεύω τη μυρωδιά το υαντηλιακού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με έβαλες στο κλίμα....έχεις τόσο δίκιο για το αντηλιακό...Με το που το φοράς είναι σαν να ορμάς στη θάλασσα...Τι όμορφη εικόνα μας χάρισες...χαίρομαι που περάσατε καλά και καλή ρουτίνα...μια χαρά είναι κι η ρουτινούλα μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή